Principle Sources |
- Odabaşı, Yavuz. Pazarlama İletişimi, Eskişehir:A.Ü. Yayınları, 1995.
- Odabaşı, Yavuz. Pazarlama İletişimi Yönetimi, İstanbul:MediaCat Yay., 2002.
- Odabaşı, Yavuz. Tüketici Davranışı, İstanbul: MediaCat Yay., 2003.
- Odabaşı, Yavuz. Postmodern Pazarlama, İstanbul:MediaCat Yayınları, 2010.
- Kotler, Philip ve Armstrong, Gary. Principles of Marketing, Pearson Yay., 2010.
- Cemalcılar, İlhan. Pazarlama, İstanbul:Beta Yayınları, 1998.
- Cemalcılar, İlhan. Marketing Principles, Eskişehir:A.Ü. Yay., 1999.
- Kotler, Philip. 10 Ölümcül Pazarlama Günahı, İstanbul:MediaCat Yay., 2005.
- Kotler, Philip. Kotler ve Pazarlama, İstanbul:Sistem Yayınları, 2000.
- Okay, Hakan. İyi Pazarlamacı Olmak, İstanbul:MediaCat Yayınları, 2010.
- Kadıbeşegil, Salim. Kriz Geliyorum Der!, Kriz İletişimi ve Yönetimi, İstanbul:Kapital Yayınları, 2002.
- Korkmaz, Sezer., Eser, Zeliha., Öztürk, Sevgi Ayşe ve Işın, F. Bahar. Pazarlama, Ankara:Siyasal Kitabevi, 2009.
- Yamamoto, Gonca Telli. Bütünleşik Pazarlama, İstanbul:MediaCat Yay., 2003.
- Erdem, Ayhan .Tüketici Odaklı Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Ankara:Nobel Yay.,2006.yınları,1999. |