Öğrencilere orta düzeyde İngilizce konuşma, yazma, okuma ve dinleme becerilerini kazandırmak. Günlük rutinlerini anlatabilme, çevresel zorluklara karşı planlar yapma, iklim koşulları hakkında konuşabilme, arkadaşlık ilişkileri hakkında konuşabilme, zorunluluk hakkında konuşabilme, hukuk ve bürokrasi hakkında konuşabilme, seviyesine göre okuduğu bir parçadan kelime tahmin edebilme, okuma parçasındaki soruları cevaplayabilme, konusu hakkında yorum yapabilme, dinlediği bir diyalogta temel bilgileri cevaplayabilme, geçmiş hakkında konuşabilme, gelecek hakkında planlar yapabilme, başkalarına öneriler verebilmelerini sağlamak.
Ön Koşullar
Öğrencilerimizin bu dersi alabilmesi için Yabancı Dill IV ve V dersinden başarılı olmaları gerekmektedir.
İşletme: Bilge Kıran - Ataköy kampüsü 4. KAT A-01
İktisat: Mehmet Altay - Ataköy kampüsü 4. KAT A-01
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler; Soru-Cevap-Sonuç çıkarma ve 4 temel dil becerilerini geliştirme odaklı eğitim metodları.
Temel Kaynaklar
Global Intermediate Teacher's Book& Student's Book, e- Workbook, Teacher's DVD
Diğer Kaynaklar
Çeşitli grammar kitapları, hoca materyalleri, handoutlar,etc.
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Ders Seçme
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
2. Hafta
Unite 4: Friends and Strangers
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
3. Hafta
Unite 4 : Friends and Strangers
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
4. Hafta
Unite 4 : Friends and Strangers
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
5. Hafta
Unite 5: Law and Order
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
6. Hafta
Unite 5: Law and Order
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
7. Hafta
Unite 5: Law and Order
8. Hafta
Vize
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
9. Hafta
Unite 6: Seen and heard
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
10. Hafta
Unite 6: Seen and Heard
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
11. Hafta
Unite 6: Seen and Heard
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
12. Hafta
Sunumlar
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
13. Hafta
Tekrar
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
14. Hafta
Final Sınavı
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
ÖÇ-1
Temel zamanları kullanarak kendini ifade edebilecek, belirli konularda konuşmalara katılabilecek seviyeye gelmek
ÖÇ-2
Gelecek hakkında konuşabilmek.
ÖÇ-3
Temel İfade biçimlerini kullanarak istenileni derleyebilecek, kıyaslayarak çözümleyebilecek seviyede olmak.
ÖÇ-4
Okunan makaleyi kavrayabilecek, üzerinde yorum yapabilecek ve hakkında tartışabilecek düzeye gelmek.
ÖÇ-5
Okuduğu yada dinlediği bilgileri kavrayarak yorumlayabilecek seviyeye gelmek.
Program Çıktıları
PÇ-1
Programı başarıyla tamamlayan bir öğrenci,
Ekonomi teorilerini tanımlayarak teori uygulamalarını ve ekonomi sistemlerini karşılaştırarak eleştirel bir bakış açısı geliştirir.
PÇ-2
Ekonomide yer alan iktisadi birimleri adlandırarak (devlet, firmalar, hanehalkı vs.) ekonomi içerisindeki rollerini kavrar ve bunları değerlendirerek analiz eder.
PÇ-3
Ekonomik sorunların çözümüne yönelik politikaları tanımlar ve çözüm önerilerini değerlendirerek politikalar geliştirir.
PÇ-4
Sayısal yöntemler ve ekonometrik analiz metotlarını kullanarak ekonomik sorunların çözümüne ilişkin tahminlerde bulunur.
PÇ-5
Ulusal ve uluslararası ekonomik ve finansal verileri değerlendirerek geleceğe ilişkin tahminleme yapar.
PÇ-6
İktisadi büyüme ve kalkınma ile sosyal olayları tarihsel açıdan değerlendirerek ilişkilendirir.
PÇ-7
Bağımsız çalışma, sorumluluk alma ve yaratıcılık gibi becerileri kullanarak ilişkilendirir.
PÇ-8
Sözlü ve yazılı iletişim kurarak takım çalışmasına uyum sağlama, problem çözme ve bilgi teknolojilerini kullanma becerileri kazanır.
PÇ-9
Edindiği teorik bilgileri çalışma hayatına uyarlama yeteneğine sahip olur.
PÇ-10
Gelecekteki çalışma hayatına faydalı olacak becerileri tasarlayarak değerlendirir.
PÇ-11
Yönetim Ekonomisi alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması ve duyurulması aşamasında toplumsal, rasyonel, bilimsel ve etik değerlere uygun olarak davranır ve tez çalışmasını bu ilkeler çerçevesinde gerçekleştirir