Bu dönem boyunca öğrencilerimize orta-üstü seviyede bir İngilizce bilgisi kazandırılarak günlük yaşamda karşılaşacakları çeşitli konular hakkında akıcı bir şekildek konuşmalarını sağlamak amaçlanmaktadır.
Öğretim Üyesinin ismi, Gün, XX.XX-XX.XX, xxx Yerleşkesi Ofis no
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler; Soru-Cevap-Sonuç çıkarma ve 4 temel dil becerilerini geliştirme odaklı eğitim metodları.
Temel Kaynaklar
GLOBAL Upper-intermediate, by Lindsay Clandfield and Rebecca Robb Benne
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
2. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
3. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
4. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
5. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
6. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
7. Hafta
Ara Sınav
8. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
9. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
10. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
11. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
12. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
13. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
14. Hafta
Final Sınavı
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
30
Kısa sınav(lar)
2
10
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum
1
10
Final
1
40
ÖÇ-1
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde sözcük bilgisi kazanması,
ÖÇ-2
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde okuma becerisi kazanması,
ÖÇ-3
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dinleme becerisi kazanması,
ÖÇ-4
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde yazma becerisi kazanması,
ÖÇ-5
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dilbilgisi becerisi kazanması,
Program Çıktıları
PÇ-1
En az bir yabancı dili mesleki ve akademik yaşamda etkin biçimde kullanmak
PÇ-2
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisine sahip olmak
PÇ-3
Psikopatolojinin etiyolojisi, belirti kümeleri, prognozu ve sonlanma özellikleri açısından mesleğinin gerektirdiği ölçüde yeterliliğe ulaşabilme bilgisine sahip olmak
PÇ-4
Yardımcı tanı yöntemi olarak psikolojik ve nöropsikolojik test uygulamalarını öğrenmek
PÇ-5
Psikolojik görüşme tekniklerini; bireysel ve grup terapisi anlamında hasta yaklaşımını öğrenme ve kullanabilme bilgisine sahip olmak
PÇ-6
Psikiyatrik hasta, hasta yakınları ve toplumun sorun ve ihtiyaçlarına yönelik eğitim faaliyetleri gerçekleştirebilecek yeterliliğe ulaşabilme yetisi
PÇ-7
Mesleki ve etik sorumluluk bilinci kazanmak
PÇ-8
Klinik Psikoloji alanında kuramsal konu ve güncel araştırmalar hakkında geniş bilgiye ve eleştirel bir bakış açısına sahip olmak
PÇ-9
Kuramsal ve uygulama alanlarındaki sorun ve ihtiyaçları belirleyecek bakış açısına sahip olmak
PÇ-10
İleri düzeyde araştırma, yöntem ve desen ilkelerine hakim olmak
PÇ-11
Ulusal ve uluslararası düzeyde bağımsız olarak yayın ve sunum yapma bilgisine ve becerisine sahip olmak
PÇ-12
Disiplinler arası çalışma ve araştırma gruplarında liderlik yapmak ve sorumluluk almak; karmaşık durumlarda stratejik çözüm yaklaşımları geliştirebilme bilgisine sahip olmak