· Barbarosoğlu, Fatma K. Modernleşme Sürecinde Moda ve Zihniyet. İstanbul: İz Yayıncılık, 1995. BAUDOT, F.(2001).
· Modanın Yüzyılı. İstanbul: İTKİB. Güncel Yayıncılık. PAMUK B. (2009)
· “Giysi Moda Eğilimlerini Etkileyen Faktörler Ve Bir Model Önerisi(1940-2007 Yılları Arası Basılı Yayında Örnek Uygulama)”Ankara G.Ü.Eğitim Bilimleri .Yayımlanmamış Doktora Tezi ERGÜL A.(2005).
· ”Hazır Giyim İşletmelerinde Markalaşma Süreci ve Bu Süreçte Görev Alacak Personelin Eğitimi için Program Model Önerisi.” Ankara: G.Ü.Eğitim Bilimleri. Yayınlanmamış Doktora Tezi. GÜNAY. G (2004)
· “Moda Pazarlamasında Tüketicilerin Renk Tercihlerinin Oluşumu Ve Benlik Kavramı İle İlişkisi” İzmir .D.E.Sosyal Bilimler .Yayımlanmamış Doktora Tezi. GÜRPINAR M.(2010)
· “Hızlı Moda’da Koleksiyon Tasarımı Ve Yönetimi, Türkiye Uygulaması” İstanbul. M.Ü.SosyalBilimler Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. ATILGAN Ç.(2015)
· ”Hızlı Moda Kavramının Üretici Ve Tüketici Açısından Değerlendirilmesi” Ankara G.Ü Eğitim Bilimleri Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi HACIOLA.Y.(2012)
· “Dünyada Ve Türkiye’de Hazır Giyim Üretimi Ve Pazarlamasında Hızlı Moda Ve Perakende Yönetimi”.İzmir. E.Ü Fen Bilimleri Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi. BAYRAM.S.(2013)
· “Küreselleşmenin Giyim Modası Üzerine Etkileri”Ankara.G.Ü.Eğitim Bilimleri. Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi. DUMANLI.F.(2014)
· ”Moda Pazarlamada Tasarım Ve Uyumun Önemi”.İstanbul . H.Ü Sosyal Bilimler Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi. YEŞİLTAŞ.E.(2008)
· “Moda Sektöründe Marka Kimliği, Tüketici Algısı Ve Mavi Jeans Örneği”.Eskişehir A.Ü. Fen Bilimleri. Yayımlanmamış Doktora Tezi AKINCI.B.Ö(2014)
· ”Moda Trendlerinin Giysi Seçimi Ve Satın Almaya Etkileri” Ankara.G.Ü.Eğitim Bilimleri. Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi. ÖZMEN.N.(2016)
· ”Y Kuşağının İnternet Alışveriş Eğilimleri” İstanbul . B.Ü Sosyal Bilimler Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi. MEHRALİ.N (2015)”
· Moda Akımlarının, Giysi Koleksiyonu Oluşum Sürecine Etkisinin Araştırılması”.İstanbul.A.Ü Sosyal Bilimler. Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi. GÜNTÜRKÜN.D (2010)
· “Moda Olgusunun Renk Trendler! Çerçevesinde Ele Alınması”İstanbul MSGS Sosyal Bilimler. Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi. FOGLAR.C(2011)”
· Etik Moda Tasarımı: Bir Trend Mi, Bir Gelecek Hareketi Mi?” İstanbul.MSGF Sosyal Bilimler. Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi. KARTAL.E.(2014)”
· Moda Trend Tahmin Ve Analizleri Tüketicilerin Moda Ürün Beklenti Düzeyleri”. İstanbul . H.Ü Sosyalbilimler Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi. EROL.F(2011) “
· Trend Öngörüsü Ve Moda Dinamikleri”. İstanbul.MSGS Sosyal bilimler. Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi. ÜSTÜNER.C.(2014).”
· 21.Yüzyılda Moda Ve Sosyal Medyanın Moda Üzerindeki Etkisi” İstanbul . B.Ü Sosyal bilimler Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi. BAŞKAYA.O.(2010)
· ”Günümüzde Modanın Algılanış Biçimi”. İstanbuL. MSGS Sosyal Bilimler. Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi ÇİM.M.(2015)“
· 1980-2014 Yıllarında Modaya Yön Veren Etkenler” İstanbul.A.Ü Sosyal Bilimler. Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi. G.UYANIK AFŞAR(2009).
· “2000-2010 Yılları Arasında Mekan Ve Mobilya Tasarımında Belirleyici Bir Etken Olarak Toplumsal Eğilimler”Trend Kavramı” İstanbul. MSGS SosyalBilimler. Yayınlanmamış Yüksek Linsans Tezi UZUN.Y.(2012)” |