Bu dönem boyunca öğrencilerimize orta seviyede bir İngilizce bilgisi kazandırılarak günlük yaşamda karşılaşacakları çeşitli konular hakkında akıcı bir şekildek konuşmalarını sağlamak amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar
XXX Ders Adı...
Eş Koşullar
XXX Ders Adı...
Özel Koşullar
Öğrencilerimizin bu dersi alabilmesi için Yabancı Dill III ve IV dersinden başarılı olmaları gerekmektedir.
Ülkenizdeki insanlar hakkında konuşma; selamlaşma gelenekleri
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
2. Hafta
İnsanların kim olduğunu açıklama; yanlış anlaşılmaları düzeltme
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
3. Hafta
Geçmişinizden bahsetme; turizim hakkında konuşma; nesneleri tarif etme
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
4. Hafta
Bir anektod anlatma; kültürlerarası bir tecrubeyi yazıya dökme
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
5. Hafta
Okul günlerinizden ve başarılarınızdan bahsetme
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
6. Hafta
Misafirperverlik gösterme; eğitim ve kariyer hakkında konuşma; bir CV yazma
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
7. Hafta
Ara Sınav
8. Hafta
Bazı durumlar hakkındaki hislerinizden bahsetme; müzikle ilgili konuşma
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
9. Hafta
Bir filmin hangi konu hakkında olduğunu açıklama; bir film yada kitap tasviri yazma
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
10. Hafta
Ülkeler, hükümetler, kurallar ve kanunlar hakkında konuşma
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
11. Hafta
Haberlerdeki makaleler hakkında konuşmak; geçmiş olaylardan bahsetme
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
12. Hafta
Hikaye anlatmak; güçlü duyguları ifade etmek; bir anektodta karşı ilgi belirtmek
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
13. Hafta
Komşularınızdan bahsetmek; insanların söylediklerini aktarmak; kişisel bir mektupta havadis alıp vermek
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
14. Hafta
Final Sınavı
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
ÖÇ-1
Temel zamanları kullanarak kendini ifade edebilecek, belirli konularda konuşmalara katılabilecek seviyeye gelmek
ÖÇ-2
Kişisel özellikler,,alışveriş,iş, tatil, yiyecekler, seyahat vb. günlük konular üzerinde konuşabilecek şekilde akıcı bir İngilizce sahip olmak.
ÖÇ-3
Temel İfade biçimlerini kullanarak istenileni derleyebilecek, kıyaslayarak çözümleyebilecek seviyede olmak.
ÖÇ-4
Geçmişte gerçekleşen bir olay yada hikayeden bahsedebilek seviyeye gelmek.
ÖÇ-5
Okuduğu yada dinlediği bilgileri kavrayarak yorumlayabilecek seviyeye gelmek.
Program Çıktıları
PÇ-1
Okulöncesi eğitimi pedagojisinin kazandırdığı bilgi ve becerileri, çocuk gelişimi bilgisi, akademik konu içerikleri, disiplinlerarası konular, araştırma ve sorgulama yöntemleri ile ilişkilendirerek sergiler.
PÇ-2
Okulöncesi öğrenme ortamlarını, çocukların gelişimine ve kültür özelliklerine uygun, bireysel ve işbirlikli öğrenmeyi destekleyen bir çerçevede kurgular.
PÇ-3
Çocukların gelişimlerine ve öğrenmelerine katkı sağlamak için meslektaşları, aileler, toplum, diğer kişi ve kurumlar ile ortaklaşa çalışmalar yapar.
PÇ-4
Çocukların gelişimlerini ve öğrenmelerini izleme, kaydetme ve öğretimi planlama hedefi doğrultusunda okulöncesi eğitime uygun olan çeşitli değerlendirme yöntemleri ve araçlarını tespit eder ve bunları uygular.
PÇ-5
Eğitimi boyunca kazandığı pedagoji ve meslek bilgisi ve becerisini, okulöncesi eğitimi programı ve hizmetlerini planlama, uygulama ve değerlendirme aşamalarında hayata geçirir.
PÇ-6
Sergilediği davranışlar, okulöncesi öğretmenliği mesleğine, profesyonelliğe, yaşam boyu öğrenmeye, kişisel ve mesleki gelişime saygısını ve bağlılığını yansıtacak çerçevede gerçekleşir.
PÇ-7
Sergilediği davranışlar, okulöncesi öğretmenliği meslek etik değerlerini yansıtan çerçevede gerçekleşir.
PÇ-8
Farklı düşüncelere, inanç sistemlerine, kültürlere ve başkalarının katkılarına değer verir.
PÇ-9
Eleştirel düşünme, sorgulama ve araştırma, yaratıcılık, girişimcilik ve yenilikçi çözümler geliştirebilme becerilerini hem mesleki, hem de günlük yaşamda karşılaşılan problemlere çözüm üretmede kullanır.
PÇ-10
Kişisel ve profesyonel amaçlarına ulaşmak için bilişim ve iletişim teknolojilerini de içeren farklı kaynaklar kullanarak bilgi edinir ve analiz eder.
PÇ-11
Eğitimin kendisine kazandırdığı bireysel ve takım olarak çalışma becerilerini, disiplinlerarası projelerde zaman, bilgi yönetimi ve özdisiplin çerçevesinde sergiler.