Bu dönem boyunca öğrencilerimize orta-üstü seviyede bir İngilizce bilgisi kazandırılarak günlük yaşamda karşılaşacakları çeşitli konular hakkında akıcı bir şekildek konuşmalarını sağlamak amaçlanmaktadır.
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler; Soru-Cevap-Sonuç çıkarma ve 4 temel dil becerilerini geliştirme odaklı eğitim metodları.
Temel Kaynaklar
GLOABAL Upper-intermediate Student's Book and Workbook, by Araminta Crace with Richard Acklam
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
• UNIT 1: CONNECT
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
2. Hafta
• UNIT 1: CONNECT
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
3. Hafta
• UNIT 1: CONNECT
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
4. Hafta
• UNIT 2: EXPLORE
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
5. Hafta
• UNIT 2: EXPLORE
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
6. Hafta
• UNIT 2: EXPLORE
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
7. Hafta
Ara Sınav
8. Hafta
• UNIT 3: OLD OR NEW
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
9. Hafta
• UNIT 3: OLD OR NEW
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
10. Hafta
• UNIT 3: OLD OR NEW
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
11. Hafta
• UNIT 4: WORK
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
12. Hafta
• UNIT 4: WORK
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
13. Hafta
• UNIT 4: WORK
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
14. Hafta
• Revision
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
15. Hafta
Final sınavı
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
30
Kısa sınav(lar)
2
10
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum
1
10
Final
1
40
ÖÇ-1
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde konuşma becerisi kazanmaları,
ÖÇ-2
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde yazma becerisi kazanmaları,
ÖÇ-3
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dilbilgisi kazanmaları,
ÖÇ-4
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde sözcük bilgisi kazanmaları,
ÖÇ-5
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde okuma becerisi kazanmaları,
ÖÇ-6
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dinleme becerisi kazanmaları,
Program Çıktıları
PÇ-1
Okulöncesi eğitimi pedagojisinin kazandırdığı bilgi ve becerileri, çocuk gelişimi bilgisi, akademik konu içerikleri, disiplinlerarası konular, araştırma ve sorgulama yöntemleri ile ilişkilendirerek sergiler.
PÇ-2
Okulöncesi öğrenme ortamlarını, çocukların gelişimine ve kültür özelliklerine uygun, bireysel ve işbirlikli öğrenmeyi destekleyen bir çerçevede kurgular.
PÇ-3
Çocukların gelişimlerine ve öğrenmelerine katkı sağlamak için meslektaşları, aileler, toplum, diğer kişi ve kurumlar ile ortaklaşa çalışmalar yapar.
PÇ-4
Çocukların gelişimlerini ve öğrenmelerini izleme, kaydetme ve öğretimi planlama hedefi doğrultusunda okulöncesi eğitime uygun olan çeşitli değerlendirme yöntemleri ve araçlarını tespit eder ve bunları uygular.
PÇ-5
Eğitimi boyunca kazandığı pedagoji ve meslek bilgisi ve becerisini, okulöncesi eğitimi programı ve hizmetlerini planlama, uygulama ve değerlendirme aşamalarında hayata geçirir.
PÇ-6
Sergilediği davranışlar, okulöncesi öğretmenliği mesleğine, profesyonelliğe, yaşam boyu öğrenmeye, kişisel ve mesleki gelişime saygısını ve bağlılığını yansıtacak çerçevede gerçekleşir.
PÇ-7
Sergilediği davranışlar, okulöncesi öğretmenliği meslek etik değerlerini yansıtan çerçevede gerçekleşir.
PÇ-8
Farklı düşüncelere, inanç sistemlerine, kültürlere ve başkalarının katkılarına değer verir.
PÇ-9
Eleştirel düşünme, sorgulama ve araştırma, yaratıcılık, girişimcilik ve yenilikçi çözümler geliştirebilme becerilerini hem mesleki, hem de günlük yaşamda karşılaşılan problemlere çözüm üretmede kullanır.
PÇ-10
Kişisel ve profesyonel amaçlarına ulaşmak için bilişim ve iletişim teknolojilerini de içeren farklı kaynaklar kullanarak bilgi edinir ve analiz eder.
PÇ-11
Eğitimin kendisine kazandırdığı bireysel ve takım olarak çalışma becerilerini, disiplinlerarası projelerde zaman, bilgi yönetimi ve özdisiplin çerçevesinde sergiler.