Bu dönem boyunca öğrencilerimize orta-üstü seviyede bir İngilizce bilgisi kazandırılarak günlük yaşamda karşılaşacakları çeşitli konular hakkında akıcı bir şekildek konuşmalarını sağlamak amaçlanmaktadır.
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler; Soru-Cevap-Sonuç çıkarma ve 4 temel dil becerilerini geliştirme odaklı eğitim metodları.
Temel Kaynaklar
GLOABAL Upper-intermediate Student's Book and Workbook, by Araminta Crace with Richard Acklam
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
• UNIT 1: CONNECT
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
2. Hafta
• UNIT 1: CONNECT
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
3. Hafta
• UNIT 1: CONNECT
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
4. Hafta
• UNIT 2: EXPLORE
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
5. Hafta
• UNIT 2: EXPLORE
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
6. Hafta
• UNIT 2: EXPLORE
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
7. Hafta
Ara Sınav
8. Hafta
• UNIT 3: OLD OR NEW
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
9. Hafta
• UNIT 3: OLD OR NEW
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
10. Hafta
• UNIT 3: OLD OR NEW
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
11. Hafta
• UNIT 4: WORK
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
12. Hafta
• UNIT 4: WORK
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
13. Hafta
• UNIT 4: WORK
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
14. Hafta
• Revision
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
15. Hafta
Final sınavı
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
30
Kısa sınav(lar)
2
10
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum
1
10
Final
1
40
ÖÇ-1
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde konuşma becerisi kazanmaları,
ÖÇ-2
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde yazma becerisi kazanmaları,
ÖÇ-3
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dilbilgisi kazanmaları,
ÖÇ-4
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde sözcük bilgisi kazanmaları,
ÖÇ-5
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde okuma becerisi kazanmaları,
ÖÇ-6
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dinleme becerisi kazanmaları,
Program Çıktıları
PÇ-1
Uluslararası Ticaret alanında teorik ve uygulamalı düzeyde ileri derecede bilgi sahibi olur ve bu bilgileri kullanır.
PÇ-2
Uluslararası Ticaret ve Ekonomi ile ilgili temel kavram, fikir ve verileri bilimsel yöntemlerle inceler, eleştirel ve analitik bakış açısı ile yorumlar ve ekonomik olay ve gelişmelerle ilişkilendirerek değerlendirir.
PÇ-3
Uluslararası Ticaret ile ilgili konularda düşünce, yorum ve değerlendirmelerini yazılı ve sözlü olarak aktarır.
PÇ-4
Güncel sorunları tanımlar, kanıtlara ve araştırmalara dayalı nitel ve nicel verilerle desteklenmiş çözüm önerileri geliştirir.
PÇ-5
Uluslararası Ticaret kavramı ile bağlantılı kamu kurumları ve özel sektör kuruluşlarının, nasıl işlediğini inceler ve bu alandaki süreklilikleri ve değişiklikleri değerlendirir.
PÇ-6
Yerel, bölgesel (örneğin Avrupa Birliği ve Orta Doğu) ve küresel gelişmeleri politik ekonomik açıdan tanımlar, takip eder ve bu gelişmeler arasında ilişki kurar.
PÇ-7
Uluslararası Ticaret ile ortak çalışma içerisinde olan disiplinlere (örneğin; iktisat, hukuk, finans, uluslararası işletme vb) ilişkin temel bilgilere sahip olur ve bu bilgileri rapor eder.
PÇ-8
Uluslararası Ticaret, Küreselleşme ve Finansman sistemleri ile ilgili İngilizce yayın ve araştırmaları izler ve meslektaşları ile uluslararası alanda iletişim kurar.
PÇ-9
İkinci bir dili (İngilizce, Rusça ya da Çince) orta düzeyde kullanır.
PÇ-10
Veri toplanması, yorumlanması ve duyurulması aşamalarında bilimsel ve etik değerlere sahip olur, yargılar ve değerlendirir.