Öğrencilere orta düzeyde İngilizce konuşma, yazma, okuma ve dinleme becerilerini kazandırmak. Günlük rutinlerini anlatabilme, çevresel zorluklara karşı planlar yapma, iklim koşulları hakkında konuşabilme, arkadaşlık ilişkileri hakkında konuşabilme, zorunluluk hakkında konuşabilme, hukuk ve bürokrasi hakkında konuşabilme, seviyesine göre okuduğu bir parçadan kelime tahmin edebilme, okuma parçasındaki soruları cevaplayabilme, konusu hakkında yorum yapabilme, dinlediği bir diyalogta temel bilgileri cevaplayabilme, geçmiş hakkında konuşabilme, gelecek hakkında planlar yapabilme, başkalarına öneriler verebilmelerini sağlamak.
Ön Koşullar
Öğrencilerimizin bu dersi alabilmesi için Yabancı Dill IV ve V dersinden başarılı olmaları gerekmektedir.
İşletme: Bilge Kıran - Ataköy kampüsü 4. KAT A-01
İktisat: Mehmet Altay - Ataköy kampüsü 4. KAT A-01
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler; Soru-Cevap-Sonuç çıkarma ve 4 temel dil becerilerini geliştirme odaklı eğitim metodları.
Temel Kaynaklar
Global Intermediate Teacher's Book& Student's Book, e- Workbook, Teacher's DVD
Diğer Kaynaklar
Çeşitli grammar kitapları, hoca materyalleri, handoutlar,etc.
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Ders Seçme
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
2. Hafta
Unite 4: Friends and Strangers
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
3. Hafta
Unite 4 : Friends and Strangers
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
4. Hafta
Unite 4 : Friends and Strangers
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
5. Hafta
Unite 5: Law and Order
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
6. Hafta
Unite 5: Law and Order
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
7. Hafta
Unite 5: Law and Order
8. Hafta
Vize
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
9. Hafta
Unite 6: Seen and heard
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
10. Hafta
Unite 6: Seen and Heard
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
11. Hafta
Unite 6: Seen and Heard
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
12. Hafta
Sunumlar
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
13. Hafta
Tekrar
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
14. Hafta
Final Sınavı
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
ÖÇ-1
Temel zamanları kullanarak kendini ifade edebilecek, belirli konularda konuşmalara katılabilecek seviyeye gelmek
ÖÇ-2
Gelecek hakkında konuşabilmek.
ÖÇ-3
Temel İfade biçimlerini kullanarak istenileni derleyebilecek, kıyaslayarak çözümleyebilecek seviyede olmak.
ÖÇ-4
Okunan makaleyi kavrayabilecek, üzerinde yorum yapabilecek ve hakkında tartışabilecek düzeye gelmek.
ÖÇ-5
Okuduğu yada dinlediği bilgileri kavrayarak yorumlayabilecek seviyeye gelmek.
Program Çıktıları
PÇ-1
İletişim, yeni medya, sanat ve kültür başta olmak üzere alanları ile ilgili her türlü kavramı tanımlayabilecek
PÇ-2
İletişim ve yeni medya konularının tarihsel süreç içindeki gelişimlerini anlayarak, kültürel, sosyal ve teknolojik değişime bağlı olarak alanlarındaki ilgili değişimleri ve sonuçlarını değerlendirebilecek.
PÇ-3
Teknolojik, kültürel ve sosyal değişimleri izleyecek ve bunları alanlarına uygulayabilecek.
PÇ-4
Yeni medya ve iletişim alanındaki konuları analiz edebilecek, anladığını yorumlayıp eleştirel yaklaşımda bulunabilecek ve değerlendirebilecek.
PÇ-5
Yeni Medya ve iletişim alanıyla ilişkili kuramsal ve kavramsal konuları bilimsel bir yaklaşımla araştırıp analiz ederek bilimsel bir içerik üretebilecek.
PÇ-6
Dijital platformlarda içerik üretimi ve yönetimi becerilerini geliştirerek zamanını ve kaynaklarını etkin bir şekilde yönetebilecek.
PÇ-7
Yeni medya ve iletişim alanlarında yer alan internet gazeteciliği, dijital pazarlama, dijital reklamcılık, yeni medya programcılığı, sosyal medyada halkla ilişkiler gibi belirli uzmanlık alanlarında detaylı ve gerekli bilgiyi geliştirebilecek.
PÇ-8
Dijital animasyon, dijital fotoğrafçılık, etkileşimli medya tasarımı, dijital oyun tasarımı, aplikasyon tasarımı gibi çeşitli alanlarda özgün çalışmalar üretebilecek
PÇ-9
Güncel ve dijital sanat eserlerini takip ederek bu sanatsal eserleri anlayabilecek.
PÇ-10
Sosyal medya platformlarında kurumlar için strateji oluşturabilecek ve bu stratejileri uygulamaya koyabilecek
PÇ-11
Yaratıcı fikirlerini dijital platformlarda uygulamaya dönüştürebilecek ve multimedya projeleri üretebilecek
PÇ-12
Mesleklerinde gerekli olan araçları ve donanımları doğru yer ve doğru zamanda kullanabilecek, edindiği kuramsal bilgileri sektördeki uygulamalarla ilişkilendirebilecek.
PÇ-13
Disiplinli, planlı ve yaratıcı bir şekilde çalışarak üretimde bulunabilecek.
PÇ-14
Ulusal ve uluslararası alanlarda çeşitli yarışma, sergi, panel, bienal, seminer vb. etkinliklere proje üretebilecek
PÇ-15
İletişim sürecinde karşılaşılacak sorunlara çözüm üretebilecek ve konuyla ilgili inisiyatif kullanabilecek