Bu dönem boyunca öğrencilerimize orta-üstü seviyede bir İngilizce bilgisi kazandırılarak günlük yaşamda karşılaşacakları çeşitli konular hakkında akıcı bir şekildek konuşmalarını sağlamak amaçlanmaktadır.
Öğretim Üyesinin ismi, Gün, XX.XX-XX.XX, xxx Yerleşkesi Ofis no
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler; Soru-Cevap-Sonuç çıkarma ve 4 temel dil becerilerini geliştirme odaklı eğitim metodları.
Temel Kaynaklar
GLOBAL Upper-intermediate, by Lindsay Clandfield and Rebecca Robb Benne
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
2. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
3. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
4. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
5. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
6. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
7. Hafta
Ara Sınav
8. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
9. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
10. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
11. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
12. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
13. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
14. Hafta
Final Sınavı
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
30
Kısa sınav(lar)
2
10
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum
1
10
Final
1
40
ÖÇ-1
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde sözcük bilgisi kazanması,
ÖÇ-2
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde okuma becerisi kazanması,
ÖÇ-3
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dinleme becerisi kazanması,
ÖÇ-4
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde yazma becerisi kazanması,
ÖÇ-5
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dilbilgisi becerisi kazanması,
Program Çıktıları
PÇ-1
Girişimcilik kuramı çerçevesinde girişimcilik kavramını ve türlerini tarihi gelişimi içinde tanımlar
PÇ-2
Kişisel ve kurumsal yenilikçilik ve yaratıcılığı geliştirme yolları hakkında farkındalık geliştirir
PÇ-3
KOBİ yönetiminin ve sorunlarının Büyük İşletme yönetiminden ve sorunlarından farklı yanlarını ayırt eder.
PÇ-4
Yeni iş kurmak için iş planı tasarlar.
PÇ-5
Yeni kurulan işletmelerin kurumsallaşma sürecini değerlendirir.
PÇ-6
Girişimcilik ile ilgili edindiği bilgi ve beceriyi kariyer yaşamında kullanır ve iş yeri ortamında uygular.
PÇ-7
Sosyal sermaye ve iletişim yetkinliği sayesinde yeni bir işi sosyal çevrede açıklar.
PÇ-8
Eğitim hayatı boyunca edindiği yenilik ve inovasyon bilgisini güncel bilgilerle yorumlar ve iş yaşamına uyarlar.
PÇ-9
Girişimcilik konusunda edindiği temel ve güncel bilgiler sayesinde, girişimcilik desteklerine nasıl ulaşılacağını saptar, girişimcilik ekosisteminde yaşanan değişim ve paradigma kaymaları hakkında tahminde bulunur.
PÇ-10
Alanında elde ettiği kavramsal ve bilişsel bilgiyi, iş yaşamının gerektirdiği uzmanlık bilgisi ile birleştirir.