Lisans
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
//
Dersin Amacı
Bu dönem boyunca öğrencilerimize orta-üstü seviyede bir İngilizce bilgisi kazandırılarak günlük yaşamda karşılaşacakları çeşitli konular hakkında akıcı bir şekildek konuşmalarını sağlamak amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar Bulunmamaktadır
Eş Koşullar Bulunmamaktadır
Özel Koşullar Bulunmamaktadır
Öğretim Üyeleri -
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Gün, XX.XX:XX.XX, XXXX Yerleşkesi XXX nolu derslik
Görüşme Saatleri ve Yeri Öğretim Üyesinin ismi, Gün, XX.XX-XX.XX, xxx Yerleşkesi Ofis no
Öğretim Yöntem ve Teknikleri Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler; Soru-Cevap-Sonuç çıkarma ve 4 temel dil becerilerini geliştirme odaklı eğitim metodları.
 
Temel Kaynaklar GLOBAL Upper-intermediate, by Lindsay Clandfield and Rebecca Robb Benne
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta • UNIT 4: MAGIC & MYSTERY Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
2. Hafta • UNIT 4: MAGIC & MYSTERY Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
3. Hafta • UNIT 4: MAGIC & MYSTERY Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
4. Hafta • UNIT 4: MAGIC & MYSTERY Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
5. Hafta • UNIT 5: PARENTS & CHILDREN Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
6. Hafta • UNIT 5: PARENTS & CHILDREN Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
7. Hafta Ara Sınav
8. Hafta • UNIT 5: PARENTS & CHILDREN Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
9. Hafta • UNIT 5: PARENTS & CHILDREN Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
10. Hafta • UNIT 6: POWER & MONEY Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
11. Hafta • UNIT 6: POWER & MONEY Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
12. Hafta • UNIT 6: POWER & MONEY Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
13. Hafta • UNIT 6: POWER & MONEY Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
14. Hafta Final Sınavı
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 30
Kısa sınav(lar) 2 10
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum 1 10
Final 1 40


ÖÇ-1Öğrencilerin orta-üstü düzeyde sözcük bilgisi kazanması,
ÖÇ-2Öğrencilerin orta-üstü düzeyde okuma becerisi kazanması,
ÖÇ-3Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dinleme becerisi kazanması,
ÖÇ-4Öğrencilerin orta-üstü düzeyde yazma becerisi kazanması,
ÖÇ-5Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dilbilgisi becerisi kazanması,
Program Çıktıları
PÇ-1İnsan bedenini mikro ve makro düzeyde oluşturan yapıları (hücre, doku, organ), organları, segmentleri ve segmentlerin birbiri ile etkileşimlerini inceleyebilir.
PÇ-2İnsan bedenini fiziksel yapı temelinde ele alarak ölçme, değerlendirme yapabilir.
PÇ-3Fonksiyon bozukluklarına neden olan durumları, fonksiyonel bozuklukların boyutlarını ve kişilerin yaşamları üzerindeki etkilerini belirleyebilir.
PÇ-4Büyüme ve gelişme bozukluklarında konsültasyon, hasta takibi ve tedavi süreçlerinde aktif rol alır.
PÇ-5Kronik ilerleyici hastalıklarda (kanser, kas hastalıkları, sinir sistemi hastalıkları, metabolik hastalıklar), hastalığın etkilerini (ağrı, fonksiyonel yetersizlik) azaltmada konsültasyon, hasta takibi ve tedavi süreçlerinde aktif rol alır.
PÇ-6Yaşlanmaya bağlı meydana gelen problemleri belirleme, öngörme, önleme, takip ve tedavi süreçlerinde aktif rol alır.
PÇ-7Hastane, özel klinik, sağlık merkezleri, rehabilitasyon merkezleri, engelli ve yaşlı bakım evlerinde hasta takibi ve tedavi süreçlerinde aktif rol alır.
PÇ-8Sağlığı geliştirme ve sağlık ile ilgili olası risk faktörlerini belirleme, önleme ve takip etmede aktif rol alır veya otonom olarak çalışabilir.
PÇ-9Hastalık nedeni ile fonksiyonelliğin azaldığı durumlarda tedavi uygulamalarına ek olarak yaşam alanlarının mimarisini değerlendirmek, çevresel engellerin kaldırılması amacı ile gerekli düzenlemeleri planlama ve projelendirme süreçlerinde görev alır.
PÇ-10Toplum sağlığını değerlendirme, koruma ve geliştirme amacı ile proje üretebilir ve projelerde aktif rol alabilir.
PÇ-11Engelli bireylerin tedavisi, rehabilitasyonu, mesleki beceri kazanma ve maddi kazanç elde etme amacı ile mesleki rehabilitasyon merkezi kurulumu ile ilgili proje geliştirme ve bu merkezlerde aktif görev alabilirler.
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--