Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Almanca III

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
--0005 3 Almanca III 3/0/0 KKSADDD Almanca 3
Dersin Amacı
Almanca dersleri Avrupa Dil Öğrenme, Öğretme ve Değerlendirme Çerçevesi (European Common Reference Frame) doğrultusunda ve bütün dil becerilerini (okuma, yazma, dinleme ve konuşma) geliştirmeye yönelik bir programla yürütülmektedir.
 A1.2  yürüttüğümüz program öğrencilerin somut ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik, çok sık kullanılan ifade şekillerini ve basit cümleleri anlamaları ve kullanabilmelerini, dinleme ve yazmada A1.2 seviyesinin normlarına ulaşmayı kapsamaktadır. Karşısındakiler yavaş ve anlaşılır konuşur ve yardımcı olurlarsa, onlarla basit şekilde anlaşabilmeleri bu program sonucunda mümkündür.
Ön Koşullar Yok
Eş Koşullar Yok
Özel Koşullar Derse devam, yıl sonu proje teslimi
Öğretim Üyeleri Öğr.Gör. Ayşe Güvenir
Asistanlar Yok
Ders Gün,Saat ve Yeri Ataköy yerleşkesi, cumaları, 10.00- 12.30, 3B-12/14/16
Görüşme Saatleri ve Yeri Cumaları, 13.00-15.00,4-A03/05
Öğretim Yöntem ve Teknikleri Öğrenci odaklı, analitik ve eleştirisel düşünceyi güçlendirici
 
 
Temel Kaynaklar    Hermann Funk, Christina Kuhn, Silke Demme : Studio d A1, Deutsch als Fremdsprache , Kurs – und Übungsbuch , Teilband 1 und 2, Rita Maria Niemann, Dong Ha Kim :Studio d A1, Deutsch als Fremdsprache , Sprachtraining, Wörterbuch Deutsch als Fremdsprache

 
Diğer Kaynaklar A.Güvenir tarafından derlenmiş çalışma kağıtları,Okuma Kitabı
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Final Sınavı değerlendirilmesi, Almanca Öğrenenler Günü etkinliği’nin organizasyonu Öğrenci odaklı, interaktif
2. Hafta İnsanlar ve yaşadıkları alanlar, Öğrenci odaklı, interaktif
3. Hafta kira, metrekare, mekan betimleme, şehir içi , şehir dışı oturma Öğrenci odaklı, interaktif
4. Hafta kira, metrekare, mekan betimleme, şehir içi , şehir dışı oturma Öğrenci odaklı, interaktif
5. Hafta Sıfatlar ve artikellerin cümlede kullanımı Öğrenci odaklı, interaktif
6. Hafta iyelik zamiri Öğrenci odaklı, interaktif
7. Hafta Sınav öncesi tekrar için İstasyon Çalışması, projelerin değerlendirilmesi Öğrenci odaklı, interaktif
8. Hafta Vize Öğrenci odaklı, interaktif
9. Hafta Bileşik sözcükler, proje çalışmaları Öğrenci odaklı, interaktif
10. Hafta Sınav Değerlendirme, gerekli soruların tekrarı, proje çalışmaları Öğrenci odaklı, interaktif
11. Hafta Randevu ve buluşma. Konuyla ilgili sözcükler. Saat, günün dilimleri, ne zaman sorusunun kullanımı Öğrenci odaklı, interaktif
12. Hafta Randevu ve buluşma. Konuyla ilgili sözcükler. Saat, günün dilimleri, ne zaman sorusunun kullanımı Öğrenci odaklı, interaktif
13. Hafta Ayrılabilen fiiller, bir günün akışı, günler, projelerin değerlendirilmesi Öğrenci odaklı, interaktif
14. Hafta Geç kalma için özür beyan etme, bir günün akışını anlatabilme ve yazabilme Öğrenci odaklı, interaktif
15. Hafta İş hayatındaki oryantasyon, bununla ilgili sözcükler, işe gitmede kullanılan araçlar Öğrenci odaklı, interaktif
16. Hafta Şehirdeki yaşam, iş yerindeki yerleşim, ofis içindeki eşya ve makinelar;İsmin d hali, yer tamlamaları,yolu sorma,telefonda randevu alabilme,projeleri poster haline getirme çalışması Öğrenci odaklı, interaktif
17. Hafta Final
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 25
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum 1 15
Derse Devam / Katılım 1 10
Final 1 50


ÖÇ-1Kendi kütürünü ve başka kültürleri tanıma
ÖÇ-2Farklı olana saygı
ÖÇ-3Farklı stratejileri kullanma
ÖÇ-4Bilgiye ulaşma yöntemlerini öğrenme ve kullanma
ÖÇ-5Kritik düşünme yetisinin kazanılması
Program Çıktıları
PÇ-1Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--