Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
//
Dersin Amacı
Rusça 1 dersinin amacı Rusça’ya yeni başlayan öğrencilere:

- Temel seviyede Rusça konuşma, yazma, okuma ve dinleme becerileri kazandırmak,

- Onları Rus alfabesiyle, telaffuz ve vurgu gibi fonetik kurallarıyla tanıştırmak,

- Belli oranda kelime, Rusça’nın temel gramer kurallarını öğretmek ve basit ve bileşik cümleler kurabilmelerini, kendilerini ve ailelerini tanıtabilmelerini sağlamak ve,

- Konuşma yatkınlığını geliştirip Rus kültürü hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamaktır.
Ön Koşullar yok
Eş Koşullar yok
Özel Koşullar yok
Öğretim Üyeleri Natalia DEMİRKAPI
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Pazartesi, 17:00 - 18:50 AK 4C1618 (Ataköy Yerleşkesi)
Görüşme Saatleri ve Yeri Öğretim Üyesinin ismi, Gün, XX.XX-XX.XX, xxx Yerleşkesi Ofis no
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
Temel Kaynaklar -Rusya'ya Doğru (Doroga v Rossiyu)
Diğer Kaynaklar -Eğitmen tarafından hazırlanan çalışma materyali,internet ve farklı kitaplardan derlenmiş fotokopiler
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Alfabe. Harflerin okunuşları. Vurgu.10'a kadar sayılar. Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
2. Hafta Tanışma diyalogları. Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
3. Hafta Kim?, Ne?, Nerede? ve Ne zaman? soruları. Basit cümle yapısı. Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
4. Hafta İsimler. Gramerde cinsiyet yapısı. Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
5. Hafta İsimler. Gramerde cinsiyet yapısı. Tekrar. Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
6. Hafta İyelik sıfatları. Kimin? sorusu. Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
7. Hafta Aile. Meslekler. 100'e kadar sayılar. Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
8. Hafta Ara sınav.
9. Hafta İsimlerin çoğul halleri. Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
10. Hafta Fiiller: Geniş zaman. 1.çekim. Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
11. Hafta Sıfatlar. Renkler. Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
12. Hafta İşaret sıfatları. Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
13. Hafta Kaç para? sorusu. "Beğenmek" fiili. Mağazada diyalog. Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
14. Hafta Tekrar. Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
15. Hafta Final sınavı.
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


Program Çıktıları
PÇ-1Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--