Öğrenilmiş olan Temel zamanları tekrar ederek pekiştirmek, orta düzeyde bir makaleyi okuyup anlayabilmek, Temel Dil bilgisi kurallarının tamamına vakıf olmak, belirli konularda ‘’Giriş-Gelişme-sonuç’’ biçiminde kurallara uygun kompozisyon yazmak
Öğrenci Merkezli, Soru-cevap-sonuç çıkarma, Reading Comprehension, yazma geliştirme amaçlı yazı çalışmaları-hikaye tamamlama ve çözümleme, sunum yaparak öğrenileni kavratma yöntemleri.
Temel Kaynaklar
-English Result Pre-Intermediate Student's Book, Workbook, Student's MultiROM
Diğer Kaynaklar
-http://www.oup.com/elt/result
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
To be kalıbı ile ilgili soru biçimleri, yardımcı fiillerin tekrarı
Sözlü anlatım
2. Hafta
‘’How’’ ve ‘’What’’ soru kelimleri ile soru kalıpları
Sözlü anlatım
3. Hafta
Geçmiş kalıpları ile ilgili cümleler.
Sözlü anlatım
4. Hafta
Used To kalıbı.
Sözlü anlatım
5. Hafta
Hikayeli geçmiş zaman kalıpları ile beraber hikaye yazma
Sözlü anlatım
6. Hafta
Sayılabilir-sayılamayan isimler ile ilgili çalışmalar
Sözlü anlatım
7. Hafta
Ara Sınav
Ara Sınav
8. Hafta
Sıfatlar ve sayı belirteçleri
Sözlü anlatım
9. Hafta
Geniş zaman kalıbı
Sözlü anlatım
10. Hafta
Geçmiş Zaman (di’li) ile geniş zaman kıyaslaması.
Sözlü anlatım
11. Hafta
Gelecek Zaman kalıpları, olumlu olumsuz cümle şekilleri
Sözlü anlatım
12. Hafta
Öğrenilen zamanların pekiştirme çalışmaları
Sözlü anlatım
13. Hafta
Sıfat derecelendirmeleri
Sözlü anlatım
14. Hafta
Konu tekrarı. Öğrenilen zamanların tümünün karışık alıştırmalar ile pekişmesi
Sözlü anlatım
15. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
16. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
17. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
35
Kısa sınav(lar)
2
15
Derse Devam / Katılım
1
5
Final
1
45
ÖÇ-1
Zamanları kullanarak kendini ifade edebilecek, belirli konularda konuşmalara katılabilecek
İfade biçimleri kullanarak istenileni derleyebilecek, kıyaslayarak çözümleyebilecek
ÖÇ-4
Okuduğu ya da dinlediği bilgileri yorumlayabilecek
ÖÇ-5
Okunan parça ve paragrafları gözden geçirerek, kıyaslayarak ifade edebilecek
Program Çıktıları
PÇ-1
PÇ1. Mimarlık temel alanı içinde, farklı mekan kurgularına bağlı iç mimari tasarım, planlama etkinlikleri ve yerel , bölgesel,ulusal ve küresel bağlamda bilgiye sahiptir.
PÇ-2
PÇ2.İlgili alanda insan ve toplum odaklı, kültürel duyarlılığı olan çevresel oluşum süreçlerine katkıda bulunan duyarlı proje önerileri geliştirebilecek altyapıya sahiptir.
PÇ-3
PÇ3. Tasarım ve planlama alanlarında kavram geliştirme becerisine sahiptir. Farklı mekan kurgularına bağlı, tasarım ve planlama konularında potansiyel sorunları belirleyebilme ve bunlar için gerekli araştırmaları tanımlayabilme yeteneğine sahiptir.
PÇ-4
PÇ4. Soyut ve somut kavramları kullanarak farklı mekan kurgularına bağlı yaratıcı, yenilikçi, estetik ve özgün çözüm arayışları geliştirir.
PÇ-5
PÇ5. Alanıyla ilgili bilgi ve becerileri eleştirel ve diyalektik ( eleştirel, karşı tez ve sentez üretebilen) bir yaklaşımla değerlendirebilmektedir.
PÇ-6
PÇ6. Alanıyla ilgili çalışmaları yürütmek, bu süreçte araştırma projeleri planlamak, uygulama projesinde yer almak, disiplinler arası çalışmalarda ortak ve bireysel sorumluluklar almak konusunda gerekli özgüvene ve yetkinliğe sahiptir.
PÇ-7
PÇ7.Alanıyla ilgili konularda ilgili kişi ve kurumlarla işbirliği yapabilecek düzeyde kendisini yazılı, sözlü ve görsel olarak ifade edebilme yeteneğine sahiptir.
PÇ-8
PÇ8. Alanının gerektirdiği en az bir bilgisayar destekli çizim programını yetkin olarak kullanabilme becerisine sahiptir.
PÇ-9
PÇ9.İlgili alanda ekonomik, çevresel ve toplumsal sürdürülebilirlik ilke ve standartlarını benimseyen çok boyutlu bakış açısına sahiptir.
PÇ-10
P10. İnsan-çevre ilişkisi içinde sosyal ve kültürel haklara saygılı, doğal çevrenin ve kültürel mirasın korunmasında gerekli duyarlılığı göstererek, bilinçli karar verebilme yeteneğine sahiptir.
PÇ-11
P11. Sanat ve tasarım konusunda ulusal ve uluslar arası değerlerin farkındadır.
PÇ-12
P12. Sanat ve tasarım konularında etik ve estetik farkındalığa sahiptir.
PÇ-13
P13. Mesleğinin görev ve sorumluluklarının bilincinde olarak, doğal ve kültürel değerlerin korunmasına, iş sağlığı ve güvenliğine dikkat etmek, mekan kalitesini arttırmaya yönelik çözüm önerileri geliştirebilmek gibi konularda yetkinliğe sahiptir.
PÇ-14
P14. Meslek alanındaki ilkeler, yasa, yönetmelik ve standartlar konusunda bilgiye sahiptir.