Temel Kaynaklar |
-Aydede, Ceyda . Halkla İlişkiler Kampanyaları, İstanbul:MediaCat, 2001.
- Bozkurt, İzzet. Bütünleşik Pazarlama İletişimi,İstanbul: MediaCat, 2006.
- Odabaşı,Yavuz.. Tüketim Kültürü – Yetinen Toplumdan Tüketen Topluma, İstanbul:Sistem Yayıncılık.
- Odabaşı, Yavuz . Pazarlama İletişimi, Ankara: A.Ü. Yayınları, 1995.
- Odabaşı,Yavuz.. Pazarlama İletişimi Yönetimi,İstanbul: MediaCat, 2002.
- Odabaşı, Yavuz. Tüketici Davranışı, İstanbul:MediaCat , 2003.
- Odabaşı, Yavuz . Postmodern Pazarlama, İstanbul:MediaCat, 2004.
- Kadıbeşegil, Salim. Kriz Geliyorum Der ! Kriz İletişimi ve Yönetimi, İstanbul:Kapital Yayınları, 2002.
- Knapp, Duane E. Marka Aklı, İstanbul:MediaCat , 2002.
- Kotler, Philip. 10 Ölümcül Pazarlama Günahı , İstanbul:MediaCat, 2005.
- Kotler, Philip. Kotler ve Pazarlama, İstanbul:Sistem Yayınları, 2000.
- Ries, Al. - Ries, Laura,. Marka Yaratmanın 22 Kuralı, İstanbul:MediaCat, 2000.
- Tüketici Yüzyılında Pazarlama İstanbul:MediaCat , 2004.
|