Öğrenilmiş olan Temel zamanları tekrar ederek pekiştirmek, orta düzeyde bir makaleyi okuyup anlayabilmek, Temel Dil bilgisi kurallarının tamamına vakıf olmak, belirli konularda ‘’Giriş-Gelişme-sonuç’’ biçiminde kurallara uygun kompozisyon yazmak
Öğrenci Merkezli, Soru-cevap-sonuç çıkarma, Reading Comprehension, yazma geliştirme amaçlı yazı çalışmaları-hikaye tamamlama ve çözümleme, sunum yaparak öğrenileni kavratma yöntemleri.
Temel Kaynaklar
-English Result Pre-Intermediate Student's Book, Workbook, Student's MultiROM
Diğer Kaynaklar
-http://www.oup.com/elt/result
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
To be kalıbı ile ilgili soru biçimleri, yardımcı fiillerin tekrarı
Sözlü anlatım
2. Hafta
‘’How’’ ve ‘’What’’ soru kelimleri ile soru kalıpları
Sözlü anlatım
3. Hafta
Geçmiş kalıpları ile ilgili cümleler.
Sözlü anlatım
4. Hafta
Used To kalıbı.
Sözlü anlatım
5. Hafta
Hikayeli geçmiş zaman kalıpları ile beraber hikaye yazma
Sözlü anlatım
6. Hafta
Sayılabilir-sayılamayan isimler ile ilgili çalışmalar
Sözlü anlatım
7. Hafta
Ara Sınav
Ara Sınav
8. Hafta
Sıfatlar ve sayı belirteçleri
Sözlü anlatım
9. Hafta
Geniş zaman kalıbı
Sözlü anlatım
10. Hafta
Geçmiş Zaman (di’li) ile geniş zaman kıyaslaması.
Sözlü anlatım
11. Hafta
Gelecek Zaman kalıpları, olumlu olumsuz cümle şekilleri
Sözlü anlatım
12. Hafta
Öğrenilen zamanların pekiştirme çalışmaları
Sözlü anlatım
13. Hafta
Sıfat derecelendirmeleri
Sözlü anlatım
14. Hafta
Konu tekrarı. Öğrenilen zamanların tümünün karışık alıştırmalar ile pekişmesi
Sözlü anlatım
15. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
16. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
17. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
35
Kısa sınav(lar)
2
15
Derse Devam / Katılım
1
5
Final
1
45
ÖÇ-1
Zamanları kullanarak kendini ifade edebilecek, belirli konularda konuşmalara katılabilecek
İfade biçimleri kullanarak istenileni derleyebilecek, kıyaslayarak çözümleyebilecek
ÖÇ-4
Okuduğu ya da dinlediği bilgileri yorumlayabilecek
ÖÇ-5
Okunan parça ve paragrafları gözden geçirerek, kıyaslayarak ifade edebilecek
Program Çıktıları
PÇ-1
Öğrenciler alanla ilgili iletişim, sanat, kültür ve diğer kavramları tanımlayabilecek ve edindiği teorik bilgileri sektördeki uygulamalarla ilişkilendirebilecektir.
PÇ-2
Alanında başarıyı yakalamak için gerekli teorik kazanımları kazanacak, alanın niceliksel ve niteliksel yöntemlerini öğrenerek yaratıcı tasarımlar yapabilecektir.
PÇ-3
Öğrenciler iletişim, medya, kültür ve sanat gibi konuların tarihsel süreçlerindeki gelişimini anlayarak kültürel, sosyal ve teknolojik gelişmelerle ilgili alanda meydana gelen değişimleri ve sonuçları değerlendirebilecektir.
PÇ-4
Teknolojik, kültürel ve sosyal gelişmeleri gözlemleyecek ve bu değişiklikleri sahada uygulayabileceklerdir.
PÇ-5
Okudukları, algıladıkları ve anladıkları konuları analiz edebileceklerdir.
PÇ-6
Öğrenciler iletişim ve tasarım konularında çağdaş akademik ve profesyonel yaklaşımları benimseyecek ve çalışmalarına uyarlayabileceklerdir.
PÇ-7
Öğrenciler araştırma becerilerini geliştirerek farklı bilgi kaynaklarını ve iletişim kanallarını bir araya getirebilecek, böylece yaratıcı plan ve özgün çözümlere yol açan iletişim stratejileri geliştirebileceklerdir.
PÇ-8
Yönetim ve liderlik becerilerini geliştirerek zamanlarını ve kaynaklarını etkin bir şekilde organize edebileceklerdir.
PÇ-9
Reklam yazarlığı, müşteri temsilcisi, marka yöneticisi, iletişim stratejisti ve iletişim danışmanlığı gibi temel mesleki alanlarda ayrıntılı ve zorunlu bilgi birikimini geliştireceklerdir.
PÇ-10
Öğrenciler belirli konularda iletişim stratejisi oluşturacak ve ilgili her türlü çalışmayı gerçekleştireceklerdir.
PÇ-11
Kişisel çizgilerinde yaratıcı, özgür ve esnek çalışacaklar.
PÇ-12
Öğrenciler, projelerinin daha etkili ve inandırıcı bir yapıya kavuşturulması için gerekli fikir ve bilgileri yazılı, sözlü veya başka yollarla sağlayabilecek ve biriktirebileceklerdir.
PÇ-13
Bir çalışmada hedef kitleyle ilişki sırasında ekip çalışmasını teşvik eden destekleyiciler olacaklardır.
PÇ-14
Öğrenciler mesleğinin gerekli araç ve gereçlerini tam zamanında ve yerinde kullanabilecek, projelerini zamanında uygulayabilecektir.
PÇ-15
İletişim sürecindeki sorunlara çözüm geliştirecek ve inisiyatiflerini kullanabileceklerdir.