Eğitim süresince öğrencilerin, sosyal medya alanında gerçekleştirilen pazarlama ve reklam kampanyası örneklerinden yola çıkarak, markalara içerik oluşturması ve oluşturulan bu içerikleri yönetmesi amaçlanmaktadır. Bu amaç kapsamında öğrenciler temelde sosyal medyada içerik pazarlaması konusu hakkında bilgi edineceklerdir.
Sosyal Medyada İçerik Pazarlaması Uygulama Örnekleri İncelemesi
Sözlü Anlatım, Uygulama
6. Hafta
Mobil Pazarlama
Uygulama
7. Hafta
Ara sınav
8. Hafta
Mobil Pazarlama Örnekleri
Sözlü Anlatım, Uygulama
9. Hafta
Gerçek Zamanlı Pazarlama
Anlatım Tartışma
10. Hafta
Gerçek Zamanlı Pazarlama Uygulama Örnekleri İncelemesi
Sözlü Anlatım, Uygulama
11. Hafta
Satış Ortaklığı
Uygulama
12. Hafta
Doğal Reklamcılık
Anlatım Tartışma
13. Hafta
Sosyal Medyadaki Doğal Reklam Uygulama Örnekleri İncelemesi
Sözlü Anlatım, Uygulama
14. Hafta
Sosyal Medyada İçerik Pazarlaması Örneği Üretimi
Uygulama
15. Hafta
Final
Final
16. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
17. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
30
Final
1
70
Program Çıktıları
PÇ-1
Öğrenciler alanla ilgili iletişim, sanat, kültür ve diğer kavramları tanımlayabilecek ve edindiği teorik bilgileri sektördeki uygulamalarla ilişkilendirebilecektir.
PÇ-2
Alanında başarıyı yakalamak için gerekli teorik kazanımları kazanacak, alanın niceliksel ve niteliksel yöntemlerini öğrenerek yaratıcı tasarımlar yapabilecektir.
PÇ-3
Öğrenciler iletişim, medya, kültür ve sanat gibi konuların tarihsel süreçlerindeki gelişimini anlayarak kültürel, sosyal ve teknolojik gelişmelerle ilgili alanda meydana gelen değişimleri ve sonuçları değerlendirebilecektir.
PÇ-4
Teknolojik, kültürel ve sosyal gelişmeleri gözlemleyecek ve bu değişiklikleri sahada uygulayabileceklerdir.
PÇ-5
Okudukları, algıladıkları ve anladıkları konuları analiz edebileceklerdir.
PÇ-6
Öğrenciler iletişim ve tasarım konularında çağdaş akademik ve profesyonel yaklaşımları benimseyecek ve çalışmalarına uyarlayabileceklerdir.
PÇ-7
Öğrenciler araştırma becerilerini geliştirerek farklı bilgi kaynaklarını ve iletişim kanallarını bir araya getirebilecek, böylece yaratıcı plan ve özgün çözümlere yol açan iletişim stratejileri geliştirebileceklerdir.
PÇ-8
Yönetim ve liderlik becerilerini geliştirerek zamanlarını ve kaynaklarını etkin bir şekilde organize edebileceklerdir.
PÇ-9
Reklam yazarlığı, müşteri temsilcisi, marka yöneticisi, iletişim stratejisti ve iletişim danışmanlığı gibi temel mesleki alanlarda ayrıntılı ve zorunlu bilgi birikimini geliştireceklerdir.
PÇ-10
Öğrenciler belirli konularda iletişim stratejisi oluşturacak ve ilgili her türlü çalışmayı gerçekleştireceklerdir.
PÇ-11
Kişisel çizgilerinde yaratıcı, özgür ve esnek çalışacaklar.
PÇ-12
Öğrenciler, projelerinin daha etkili ve inandırıcı bir yapıya kavuşturulması için gerekli fikir ve bilgileri yazılı, sözlü veya başka yollarla sağlayabilecek ve biriktirebileceklerdir.
PÇ-13
Bir çalışmada hedef kitleyle ilişki sırasında ekip çalışmasını teşvik eden destekleyiciler olacaklardır.
PÇ-14
Öğrenciler mesleğinin gerekli araç ve gereçlerini tam zamanında ve yerinde kullanabilecek, projelerini zamanında uygulayabilecektir.
PÇ-15
İletişim sürecindeki sorunlara çözüm geliştirecek ve inisiyatiflerini kullanabileceklerdir.