Öğrenilmiş olan Temel zamanları tekrar ederek pekiştirmek, orta düzeyde bir makaleyi okuyup anlayabilmek, Temel Dil bilgisi kurallarının tamamına vakıf olmak, belirli konularda ‘’Giriş-Gelişme-sonuç’’ biçiminde kurallara uygun kompozisyon yazmak
Ön Koşullar
YDI 1001 ve YDI2001 derslerini başarı ile tamamlamış olmak.
Eş Koşullar
Yok
Özel Koşullar
Yok
Öğretim Üyeleri
Okt. Özay ŞEKER
Asistanlar
Okt. Dilek MURATLI, Okt.Seval SARIYILDIZ,Okt.Bilge KIRAN,Okt.Aysun AĞAN,Okt.Feride Z. GÜDER
Ders Gün,Saat ve Yeri
Salı 09:00-11:45 Eski MYO Binası (201)
Görüşme Saatleri ve Yeri
Salı1. 15:00-16:00 Eski MYO Binası (204)
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Öğrenci Merkezli, Soru-cevap-sonuç çıkarma, Reading Comprehension, yazma geliştirme amaçlı yazı çalışmaları-hikaye tamamlama ve çözümleme, sunum yaparak öğrenileni kavratma yöntemleri.
Temel Kaynaklar
-English Result Pre-Intermediate Student's Book, Workbook, Student's MultiROM
Diğer Kaynaklar
-http://www.oup.com/elt/result
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Present Perfect Tense kalıpları
Sözlü anlatım
2. Hafta
Perfect Tense ile di’li geçmiş zamanın kıyaslanması
Sözlü anlatım
3. Hafta
Olasılık cümleleri, kalıpları
Sözlü anlatım
4. Hafta
Öğrenilen Tenslerin karışık olarak pekiştirilmesi, zaman belirteçlerinin çalışılması
Sözlü anlatım
5. Hafta
Etken ve edilgen cümle kalıpları
Sözlü anlatım
6. Hafta
Etken ve edilgen cümle kalıpları
Sözlü anlatım
7. Hafta
Ara Sınav
Ara Sınav
8. Hafta
Present Perfect ve Past Simple Tenslerinin kıyaslaması
Sözlü anlatım
9. Hafta
Have been ve Have gone arasındaki fark, for ve since kullanımı
Sözlü anlatım
10. Hafta
Zorunluluk veren ifadeler, kipler
Sözlü anlatım
11. Hafta
Relative Clauses… bağlaç kelimler ile ilgili çalışmalar, hikaye yazmada kullanılan kalıplar
İfade biçimleri kullanarak istenileni derleyebilecek, kıyaslayarak çözümleyebilecek
ÖÇ-4
Okuduğu ya da dinlediği bilgileri yorumlayabilecek
ÖÇ-5
Okunan parça ve paragrafları gözden geçirerek, kıyaslayarak ifade edebilecek
Program Çıktıları
PÇ-1
Optisyenlik alanında, temel düzeyde kuramsal bilgilere sahip olur.
PÇ-2
Optisyenlik alanı ile ilgili terimleri açıklar
PÇ-3
Optisyenlik alanında temel düzeyde uygulamalı bilgiye sahip olur.
PÇ-4
Optisyenlik alanında elde ettiği bilgiler doğrultusunda cihazlarla ilgili beklenmeyen bir durum ile karşılaştığında sorunları tanımlar.
PÇ-5
Optisyenlik alanında eksik olan temel güvenlik eksikliklerini, sorunlarını tespit eder ve çözüm yollarını arar.
PÇ-6
Optisyenlik alanında sahip olduğu temel bilgi birikimini kullanarak verilen bir görevi bağımsız olarak yürütür.
PÇ-7
Yaşam boyu öğrenme bilincine, öğrenme gereksinimlerini belirler ve bilgi kaynaklarına ulaşır.
PÇ-8
Optisyenlik alanı ile ilgili konularda sahip olduğu teknolojik bilgi ve becerileri kullanarak ilgili kişi ve kurumları bilgilendirir, sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarır.
PÇ-9
Optisyenlik alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanır, herhangi bir sorun karşısında ekip üyesi olarak görev alır.
PÇ-10
Birey ve halk sağlığı iş güvenliği ve çevre koruma konularında yeterli bilince sahiptir, çevreyi tehdit eden risklerin farkında olur, çevre ve insan sağlığı koruma kurallarına uyar.