Bu dönem boyunca öğrencilerimize orta-üstü seviyede bir İngilizce bilgisi kazandırılarak günlük yaşamda karşılaşacakları çeşitli konular hakkında akıcı bir şekildek konuşmalarını sağlamak amaçlanmaktadır.
Öğretim Üyesinin ismi, Gün, XX.XX-XX.XX, xxx Yerleşkesi Ofis no
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler; Soru-Cevap-Sonuç çıkarma ve 4 temel dil becerilerini geliştirme odaklı eğitim metodları.
Temel Kaynaklar
GLOBAL Upper-intermediate, by Lindsay Clandfield and Rebecca Robb Benne
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
2. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
3. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
4. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
5. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
6. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
7. Hafta
Ara Sınav
8. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
9. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
10. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
11. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
12. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
13. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
14. Hafta
Final Sınavı
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
30
Kısa sınav(lar)
2
10
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum
1
10
Final
1
40
ÖÇ-1
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde sözcük bilgisi kazanması,
ÖÇ-2
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde okuma becerisi kazanması,
ÖÇ-3
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dinleme becerisi kazanması,
ÖÇ-4
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde yazma becerisi kazanması,
ÖÇ-5
Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dilbilgisi becerisi kazanması,
Program Çıktıları
PÇ-1
Bankalarda ve sigorta şirketlerinde yönetici yardımcılığı veya orta kademe yöneticilik konusunda ana eleman olarak sorumluluğunu bilmesi
PÇ-2
Alanı ile ilgili konularda, ferdi veya grup olarak araştırma, geliştirme ve yürütme konularının önemini açıklayabilme
PÇ-3
Mesleği ile ilgili mevzuatı takip etmenin önemini kavrayabilme
PÇ-4
Ülke ekonomisi ve işletmeler açısından bankacılığın önemini ifade edebilmesi
PÇ-5
Bilgisayar kullanarak alanı ile ilgili çalışmalar yapabilme, bilgi depolayabilme, depolanmış bilgileri kullanabilme
PÇ-6
Yönetim kademelerinde sorumluluk alabilme
PÇ-7
Günlük ticari faaliyetlerde sorunlara karşı pratik çözüm bulma ve doğru karar verme becersini kazanma
PÇ-8
Finans ve bankacılık sektöründe sorumluluk üstlenebilme ve yasal şartları sağladıktan sonra kendi adına işyeri açıp, çalıştırabilecek nitelikli ara insan gücünü yetiştrimenin hedeflenmesi
PÇ-9
Bir işletmenin bilançosunu ve gelir tablosunun incelenmesi ve yorumlanması
PÇ-10
Banka ve sigorta muhasebesini yapabilme
PÇ-11
Müşteri ilişkileri ve insan kaynakları yönünden donanımlı bireyler yetiştirme
PÇ-12
Bankacılık ve sigortacılık genel bilgilerini almış ve banka ve sigorta hukuku hakkında bilgi sahibi olabilmesi
PÇ-13
Mesleği ile ilgili bilgisayar konusunda donanımlı bir şekilde yetiştirilmesi
PÇ-14
Bankacılık ve sigortacılık konusunda mesleki ingilizce bilgisine sahip olma