Öğrenilmiş olan Temel zamanları tekrar ederek pekiştirmek, orta düzeyde bir makaleyi okuyup anlayabilmek, Temel Dil bilgisi kurallarının tamamına vakıf olmak, belirli konularda ‘’Giriş-Gelişme-sonuç’’ biçiminde kurallara uygun kompozisyon yazmak
Öğrenci Merkezli, Soru-cevap-sonuç çıkarma, Reading Comprehension, yazma geliştirme amaçlı yazı çalışmaları-hikaye tamamlama ve çözümleme, sunum yaparak öğrenileni kavratma yöntemleri.
Temel Kaynaklar
-English Result Pre-Intermediate Student's Book, Workbook, Student's MultiROM
Diğer Kaynaklar
-http://www.oup.com/elt/result
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
To be kalıbı ile ilgili soru biçimleri, yardımcı fiillerin tekrarı
Sözlü anlatım
2. Hafta
‘’How’’ ve ‘’What’’ soru kelimleri ile soru kalıpları
Sözlü anlatım
3. Hafta
Geçmiş kalıpları ile ilgili cümleler.
Sözlü anlatım
4. Hafta
Used To kalıbı.
Sözlü anlatım
5. Hafta
Hikayeli geçmiş zaman kalıpları ile beraber hikaye yazma
Sözlü anlatım
6. Hafta
Sayılabilir-sayılamayan isimler ile ilgili çalışmalar
Sözlü anlatım
7. Hafta
Ara Sınav
Ara Sınav
8. Hafta
Sıfatlar ve sayı belirteçleri
Sözlü anlatım
9. Hafta
Geniş zaman kalıbı
Sözlü anlatım
10. Hafta
Geçmiş Zaman (di’li) ile geniş zaman kıyaslaması.
Sözlü anlatım
11. Hafta
Gelecek Zaman kalıpları, olumlu olumsuz cümle şekilleri
Sözlü anlatım
12. Hafta
Öğrenilen zamanların pekiştirme çalışmaları
Sözlü anlatım
13. Hafta
Sıfat derecelendirmeleri
Sözlü anlatım
14. Hafta
Konu tekrarı. Öğrenilen zamanların tümünün karışık alıştırmalar ile pekişmesi
Sözlü anlatım
15. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
16. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
17. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
35
Kısa sınav(lar)
2
15
Derse Devam / Katılım
1
5
Final
1
45
ÖÇ-1
Zamanları kullanarak kendini ifade edebilecek, belirli konularda konuşmalara katılabilecek
İfade biçimleri kullanarak istenileni derleyebilecek, kıyaslayarak çözümleyebilecek
ÖÇ-4
Okuduğu ya da dinlediği bilgileri yorumlayabilecek
ÖÇ-5
Okunan parça ve paragrafları gözden geçirerek, kıyaslayarak ifade edebilecek
Program Çıktıları
PÇ-1
PÇ 1. Eğitim aldıkları konuyla ilgili sektörde başarılı olabilecek bilgi ve donanıma sahip olmak.
PÇ-2
PÇ 2. Grafik tasarımcı olarak yetiştirilen öğrenciler, reklam ve grafik ajanslarında, matbaalarda, fotoğraf stüdyolarında ve ayrıca büyük kuruluşların kurumsal iletişim bölümlerinde istihdam edilecek ve aranan tasarım elemanları olarak çalışacak biçimde yetiştirileceklerdir.
PÇ-3
PÇ 3. Değişen ve gelişen toplum dinamiklerine uygun olarak Grafik Tasarım Programı sürekli yenilenme ve çağdaş olanı yakalamak hedefindedir.
PÇ-4
PÇ 4.Grafik Tasarım Programı'nın hedefleri, temel sanat kavramları ve grafik tasarımlarında bu kavramların uygulama ve sentezlerini, çeşitli grafik tasarım problemlerinin çözümüne yönelik çalışmalarını da kapsamaktadır. Derslerde hem teorik hem de uygulamalı konular ele alınacaktır.
PÇ-5
PÇ 5. Eğitimin her aşamasında bilim, teknoloji ve sanatsal değerler doğrultusunda özgünlük, anlatım gücü, bilimsel metodun uygulanması, çözümleme ve malzeme kullanabilme becerisi doğrultusunda eğitim verilecektir.
PÇ-6
PÇ 6. Program çağın getirdiği teknolojik yeniliklere ayak uydurabilen, yurtdışı eğitim programları ile aynı paralelde ilerleyen bir program olması hedeflenmektedir.
PÇ-7
PÇ 7. Türkiye'deki diğer üniversitelerde olduğu gibi çağın gereksinimlerine göre kendini yenileyen, üreten, üretim sürecinin içinde yer alan, bunun yanında akademik çalışmalar yapan bir programdır.
PÇ-8
PÇ 8. Grafik alanında eğitim görmüş öğretim elemanları, program öğrencileri ile yüksekokulumuzun grafik çalışmalarını yürütmekte, üniversitemiz grafik çalışmalarına gerek danışmanlık gerekse öğrencileri ile tasarımlar üreterek katkıda bulunmaktadırlar.
PÇ-9
PÇ 9. Teknik kavramları irdeleyerek tasarım olgusunu sorgulayan ve düşünerek tasarlama eylemini yaşam biçimi haline dönüştüren öğrenciler yetiştirmek.
PÇ-10
PÇ 10. Reklam verenlerin reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama bölümlerinde çalışabilecek yeterliliğe ulaşacak ön bilgiye sahip olmak.