2023-2024 Akademik Yıl 2022-2023 Akademik Yıl 2021-2022 Akademik Yıl 2020-2021 Akademik Yıl 2019-2020 Akademik Yıl 2018-2019 Akademik Yıl 2017-2018 Akademik Yıl 2016-2017 Akademik Yıl 2015-2016 Akademik Yıl 2014-2015 Akademik Yıl 2013-2014 Akademik Yıl 2012-2013 Akademik Yıl
Ders Kodu Yarıyıl
Ders Adı
T/U/L
Türü
Öğrenim Dili
AKTS
//
Dersin Amacı
Bu dönem boyunca öğrencilerimize orta-üstü seviyede bir İngilizce bilgisi kazandırılarak günlük yaşamda karşılaşacakları çeşitli konular hakkında akıcı bir şekildek konuşmalarını sağlamak amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar
Bulunmamaktadır
Eş Koşullar
Bulunmamaktadır
Özel Koşullar
Bulunmamaktadır
Öğretim Üyeleri
-
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Gün, XX.XX:XX.XX, XXXX Yerleşkesi XXX nolu derslik
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Üyesinin ismi, Gün, XX.XX-XX.XX, xxx Yerleşkesi Ofis no
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler; Soru-Cevap-Sonuç çıkarma ve 4 temel dil becerilerini geliştirme odaklı eğitim metodları.
Temel Kaynaklar
GLOBAL Upper-intermediate, by Lindsay Clandfield and Rebecca Robb Benne
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
2. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
3. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
4. Hafta
• UNIT 4: MAGIC & MYSTERY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
5. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
6. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
7. Hafta
Ara Sınav
8. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
9. Hafta
• UNIT 5: PARENTS & CHILDREN
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
10. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
11. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
12. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
13. Hafta
• UNIT 6: POWER & MONEY
Öğrenci Merkezli, İletişimsel Yöntem ve Teknikler
14. Hafta
Final Sınavı
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
30
Kısa sınav(lar)
2
10
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum
1
10
Final
1
40
ÖÇ-1 Öğrencilerin orta-üstü düzeyde sözcük bilgisi kazanması, ÖÇ-2 Öğrencilerin orta-üstü düzeyde okuma becerisi kazanması, ÖÇ-3 Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dinleme becerisi kazanması, ÖÇ-4 Öğrencilerin orta-üstü düzeyde yazma becerisi kazanması, ÖÇ-5 Öğrencilerin orta-üstü düzeyde dilbilgisi becerisi kazanması,
Program Çıktıları
PÇ-1 Radyo ve Televizyon Teknolojisi alanındaki çalışmalar için gerekli verileri tanımlama ve değerlendirmesini etkin bir şekilde yapabilme PÇ-2 Mesleğinin gerektirdiği teknik kavramları bilme ve bu kavramlar ışığında gerekli çalışmaları yapabilme PÇ-3 Öğrendiği teorik bilgileri uygulamalı olarak gerçekleştirebilme becerisi PÇ-4 Alanında ve alan dışında yaptığı çalışmaları kavrama ve etkili bir şekilde ifade edebilme PÇ-5 Kamera, ses, ışık, kurgu programları gibi teknik donanımları kullanma ve stüdyo içi ve dışında çekim yapabilme PÇ-6 Görüntü dili ile istenen etkiyi yaratma becerisi PÇ-7 Senaryo yazımı, film, radyo ve televizyon programı yapım ve yönetim aşamalarını gerçekleştirebilme becerisi
PÇ-8 Yazılı, görsel ve işitsel medya için gerekli verileri toplama ve tasarlama becerisi PÇ-9 Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olma PÇ-10 Takım çalışması yapabilme becerisi PÇ-11 Proje hazırlama ve yönetme becerisine sahip olma PÇ-12 Araştırma konularını sunu haline getirme ve sunum yapma becerisi kazanma PÇ-13 Hayat boyu öğrenmenin önemini kavrayarak, alan ve alan dışı gelişmleri takip ederek kendini geliştirme PÇ-14 Kültür ve sanat etkinlikleri hakkında bilgilenme ve sosyal sorumluluk bilinci kazanma PÇ-15 En az bir yabancı dil bilgisine sahip olma ve Türkçe, sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becersine sahip olma
Alan Yeterlilikleri Matrisi
--