Öğrenilmiş olan Temel zamanları tekrar ederek pekiştirmek, orta düzeyde bir makaleyi okuyup anlayabilmek, Temel Dil bilgisi kurallarının tamamına vakıf olmak, belirli konularda ‘’Giriş-Gelişme-sonuç’’ biçiminde kurallara uygun kompozisyon yazmak
Öğrenci Merkezli, Soru-cevap-sonuç çıkarma, Reading Comprehension, yazma geliştirme amaçlı yazı çalışmaları-hikaye tamamlama ve çözümleme, sunum yaparak öğrenileni kavratma yöntemleri.
Temel Kaynaklar
-English Result Pre-Intermediate Student's Book, Workbook, Student's MultiROM
Diğer Kaynaklar
-http://www.oup.com/elt/result
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
To be kalıbı ile ilgili soru biçimleri, yardımcı fiillerin tekrarı
Sözlü anlatım
2. Hafta
‘’How’’ ve ‘’What’’ soru kelimleri ile soru kalıpları
Sözlü anlatım
3. Hafta
Geçmiş kalıpları ile ilgili cümleler.
Sözlü anlatım
4. Hafta
Used To kalıbı.
Sözlü anlatım
5. Hafta
Hikayeli geçmiş zaman kalıpları ile beraber hikaye yazma
Sözlü anlatım
6. Hafta
Sayılabilir-sayılamayan isimler ile ilgili çalışmalar
Sözlü anlatım
7. Hafta
Ara Sınav
Ara Sınav
8. Hafta
Sıfatlar ve sayı belirteçleri
Sözlü anlatım
9. Hafta
Geniş zaman kalıbı
Sözlü anlatım
10. Hafta
Geçmiş Zaman (di’li) ile geniş zaman kıyaslaması.
Sözlü anlatım
11. Hafta
Gelecek Zaman kalıpları, olumlu olumsuz cümle şekilleri
Sözlü anlatım
12. Hafta
Öğrenilen zamanların pekiştirme çalışmaları
Sözlü anlatım
13. Hafta
Sıfat derecelendirmeleri
Sözlü anlatım
14. Hafta
Konu tekrarı. Öğrenilen zamanların tümünün karışık alıştırmalar ile pekişmesi
Sözlü anlatım
15. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
16. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
17. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
35
Kısa sınav(lar)
2
15
Derse Devam / Katılım
1
5
Final
1
45
ÖÇ-1
Zamanları kullanarak kendini ifade edebilecek, belirli konularda konuşmalara katılabilecek
İfade biçimleri kullanarak istenileni derleyebilecek, kıyaslayarak çözümleyebilecek
ÖÇ-4
Okuduğu ya da dinlediği bilgileri yorumlayabilecek
ÖÇ-5
Okunan parça ve paragrafları gözden geçirerek, kıyaslayarak ifade edebilecek
Program Çıktıları
PÇ-1
Moda tasarımı alanında temel teorik bilgi ve beceriye sahip olma
PÇ-2
Mesleği ile ilgili olarak almış olduğu teorik bilgileri gerçek bir iş ortamında uygulayabilme, verileri yorumlayabilme ve analiz etme becerisine sahip olma.
PÇ-3
Alanıyla ilgili çalışmaları yürütecek, bu süreçte araştırma projeleri planlayacak, uygulama projesinde yer alabilecek özgüvene ve yetkinliğe sahip olma.
PÇ-4
Alanıyla ilgili konularda ilgili kişi ve kurumlarla işbirliği yapabilecek düzeyde kendisini yazılı, sözlü ve görsel olarak ifade edebilme yeteneğine sahip olma.
PÇ-5
Moda tasarımı ile ilgili bilgisayar programlarından en az birini iyi derecede kullanabilme
PÇ-6
Mesleğinde paylaşımcı ve katılımcı, çağdaş, yenilikçi, konusuyla ilgili bilgi teknolojilerinden yararlanabilen, yaşam boyu öğrenme yetisini sürdürebilme özelliklerine sahip olma
PÇ-7
Teknik kavramları irdeleyerek tasarım olgusunu sorgulayan ve düşünerek tasarlama eylemini yaşam biçimi haline dönüştürebilme
PÇ-8
Mesleğin sorunlarını anlayıp yorumlayarak, fikirlerini sözlü veya yazılı, açık bir şekilde ifade edebilme
PÇ-9
Mesleki etik ve kültürel değerlere sahip olma.
PÇ-10
Alanında edindiği bilgi ve beceriler ile yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirme.