Lisans
Meslek Yüksek Okulu
Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


KURUMSAL KÜLTÜR

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
HHK0636 KURUMSAL KÜLTÜR 2/0/0 SA 2
Dersin Amacı
Kurumsal kültüre ait ana kavramları öğrenerek temel bilgilere sahip olması, hizmet sektöründe kurumsal imaj, kurumsal kiimlik ve marka değeriğinin müşteri memnuniyeti açısından öneminin kavranması.
Ön Koşullar XXX Ders Adı...
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri Öğr. Gör. Sinem İkien
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Çarşamba, 13.00-14.50 - İncirli Yerleşkesi 5A-05 no'lu derslik
Görüşme Saatleri ve Yeri Öğr. Gör. Sinem İKİEN, Pazartesi, 13.00-14.00 - İncirli Yerleşkesi 4A-03
Öğretim Yöntem ve Teknikleri - Anlatım, tartışma
Temel Kaynaklar -Kurum Kültürü, Z. Beril AKIN VURAL ,İletişim Yayınları, 2018
Diğer Kaynaklar -Kurumsal Kültür, Cem KOZLU, Remzi Kitapevi, 2013
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Kurum Kültürüne Genel Bakış Anlatım, tartışma
2. Hafta Kurum Kültürünü Oluşturan Kavramlar Anlatım, tartışma
3. Hafta Kurum Kültürünün Boyutları Anlatım, tartışma
4. Hafta Kurum Kültürünün Etkisi Anlatım, tartışma
5. Hafta Kurum Kültürünü Etkileyen Faktörler Anlatım, tartışma
6. Hafta Kurum Kültürünün Çeşitleri Anlatım, tartışma
7. Hafta Kurum Kültürünün Sınıflanması Anlatım, tartışma
8. Hafta Vize Sınavı Vize Sunavı
9. Hafta Kurum Kültürünü Oluşturan Temel Olgular Anlatım, tartışma
10. Hafta Kurum Kültürünün Önemi ve Örnek Kurumsal Kültürler Anlatım, tartışma
11. Hafta Marka Anlatım, tartışma
12. Hafta Markanın Önemi ve Gücü Anlatım, tartışma
13. Hafta Havayolu Taşımacılığında Hizmet Kalitesi Anlatım, tartışma
14. Hafta Genel Tekrar Anlatım, tartışma
15. Hafta Final Sınavı Final Sınavı
16. Hafta Final SInavı Final Sınavı
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


ÖÇ-1Kurum kültürüne ait ana kavramları öğrenmek
ÖÇ-2Kurumsal kimlik hakkında bilgi sahibi olmak
ÖÇ-3Kurumsal imaj hakkında bilgi sahibi olmak
ÖÇ-4Aidiyet kültürü ve döngüsü hakkında bilgi sahibi olmak
ÖÇ-5Marka olmanın önemi
ÖÇ-6Müşteri memnuniyetinin önemini kavramak
Program Çıktıları
PÇ-1İktisad, işletme alanları hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-2Emniyet Yönetim sistemleri alanında bilgi sahibi olmak
PÇ-3Diksiyon ve Anons alanında bilgi sahibi olmak
PÇ-4İkram ve Servis alanlarında bilgi sahibi olmak
PÇ-5Temel İlkyardım alanında bilgi sahibi olmak
PÇ-6Ekip Kaynak Yönetimi alanında bilgi sahibi olmak
PÇ-7Uçuş Emniyet Mock Up alanında bilgi sahibi olmak
PÇ-8Acil Durum Operasyonları ve Emniyet Usulleriyle ilgili bilgi sahibi olmak
PÇ-9Sivil havacılık hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-10Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri alanı hakkında bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10
ÖÇ 1          
ÖÇ 2          
ÖÇ 3          
ÖÇ 4          
ÖÇ 5          
ÖÇ 6