Lisans
Meslek Yüksek Okulu
Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
HHK0535 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ 2/0/0 SA Türkçe 2
Dersin Amacı
İşletmenin hedef ve stratejilerine göre müşteriler ile iletişim kurabilmesini ve müşterilerin özelliklerine göre sınıflandırılmasına yardımcı olabilmesini, online alışveriş sisteminin özelliklerine göre online tüketici davranışlarını, müşterilerin satınalma yöntem ve sıklıklarına göre de geleneksel tüketici davranışlarını yorumlayabilmesini, randevu alma ve verme kurallarına göre, randevu düzenleyebilmesini ve izleyebilmesini, ağırlama tekniklerine göre müşteriyi ağırlayabilmesini, müşteriyi elde tutma programlarına göre, müşteri değeri yaratmak konusunda ve müşteri memnuniyeti ölçme tekniklerine göre müşteri memnuniyet ölçümüne yardımcı olmayı sağlamaktır
Ön Koşullar MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Eş Koşullar MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Özel Koşullar Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri Öğr.Gör. Tuğba Çedikçi
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Ders bu yarıyıl açılmamıştır
Görüşme Saatleri ve Yeri Ders bu yarıyıl açılmamıştır
Öğretim Yöntem ve Teknikleri  Sunum
Temel Kaynaklar Sunum ve Ders Notları
Diğer Kaynaklar  MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ  YÖNETŞMŞ TEMEL KAVRAMLAR VE UYGULAMALR 

DOÇ DR BEYZA GÜLTEKİN
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Müşteri İlişkileri Yönetimi: Tanımı, Kapsamı, Önemi Sunum ve Sözlü Anlatım
2. Hafta Müşteri İlişkileri Yönetimi: Tanımı, Kapsamı, Önemi Sunum ve Sözlü Anlatım
3. Hafta Müşterilerle İletişim ve Boyutları Sunum ve Sözlü Anlatım
4. Hafta Hizmetlerde Müşteri Bağlılığı ve Kalite Sunum ve Sözlü Anlatım
5. Hafta Müşteri İlişkilerinde Stratejik Yaklaşım . Sunum ve Sözlü Anlatım
6. Hafta Müşteri İlişkilerinin Planlaması ve Uygulama Süreci Sunum ve Sözlü Anlatım
7. Hafta Müşteri İlişkilerinin Planlaması ve Uygulama Süreci - Örnek Uygulamalar Sunum ve Sözlü Anlatım
8. Hafta Genel Tekrar Sunum ve Sözlü Anlatım
9. Hafta Vize
10. Hafta Örgüt Kültürü ve Müşteri İlişkileri Sunum ve Sözlü Anlatım
11. Hafta Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamalar Sunum ve Sözlü Anlatım
12. Hafta Müşteri İlişkilerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözümleri Sunum ve Sözlü Anlatım
13. Hafta Müşteri İlişkilerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözümleri Sunum ve Sözlü Anlatım
14. Hafta Genel Tekrar Sunum ve Sözlü Anlatım
15. Hafta Final Sınavı Final Sınavı
16. Hafta Final Sınavı Final Sınavı
17. Hafta Final Sınavı Final Sınavı
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


ÖÇ-1Müşteri ilişkilerinin yönetimi hakkında bilgi sahibi olmak
ÖÇ-2Müşteri randevu ve kabul programı yapmak
ÖÇ-3Müşteri randevu ve kabul programı yapmak
ÖÇ-4Müşteri memnuniyetini artırmak
Program Çıktıları
PÇ-1İktisad, işletme alanları hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-2Emniyet Yönetim sistemleri alanında bilgi sahibi olmak
PÇ-3Diksiyon ve Anons alanında bilgi sahibi olmak
PÇ-4İkram ve Servis alanlarında bilgi sahibi olmak
PÇ-5Temel İlkyardım alanında bilgi sahibi olmak
PÇ-6Ekip Kaynak Yönetimi alanında bilgi sahibi olmak
PÇ-7Uçuş Emniyet Mock Up alanında bilgi sahibi olmak
PÇ-8Acil Durum Operasyonları ve Emniyet Usulleriyle ilgili bilgi sahibi olmak
PÇ-9Sivil havacılık hakkında bilgi sahibi olmak
PÇ-10Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri alanı hakkında bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10
ÖÇ 1          
ÖÇ 2          
ÖÇ 3          
ÖÇ 4