Öğrencilerin kendi alanlarında İngilizceyi etkin bir şekilde kullanabilmeleri amacıyla dilin okuma, okuduğunu / dinlediğini anlama, sunum yapma becerilerine hakim olmaları ve düşünme becersini kazanmalarıdır.
Ön Koşullar
Yok
Eş Koşullar
Yok
Özel Koşullar
Yok
Öğretim Üyeleri
Öğr. Gör. Ebru ERKAÇAN TEMİZ
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Perşembe :14:00-16:45 B1-4
Görüşme Saatleri ve Yeri
Salı 14:00-15:00 Office: 4A-07-ATAKÖY
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Ders interaktif olarak işlenir. Ayrıca demonstrasyon yapılır.
Temel Kaynaklar
TEXTS FROM DIFFERENT SOURCES
Diğer Kaynaklar
Ders notları, video ve dinleme parçaları
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
INTRODUCTION
Öğrenci merkezli , interaktif, karma teknikler
2. Hafta
Essential Civil Engineering Skills
Öğrenci merkezli , interaktif, karma teknikler
3. Hafta
Civil Engineers vs Architects
Öğrenci merkezli , interaktif, karma teknikler
4. Hafta
Connecting the blocks + Presentations
Öğrenci merkezli , interaktif, karma teknikler
5. Hafta
Seven trends for infrastructure+ Presentations
Öğrenci merkezli , interaktif, karma teknikler
6. Hafta
An Alternative to Google Earth in Construction+ Presentations
Öğrenci merkezli , interaktif, karma teknikler
7. Hafta
How Next Gen Connectivity Solutions Power Global Mining+ Presentations
Öğrenci merkezli , interaktif, karma teknikler
8. Hafta
MIDTERM
9. Hafta
: Innovative building solutions must be integrated to meet The European Green Deals climate goals. + Presentations
Öğrenci merkezli , interaktif, karma teknikler
10. Hafta
What is construction equipment? + Presentations
Öğrenci merkezli , interaktif, karma teknikler
11. Hafta
QUIZ+PRESENTATIONS
Öğrenci merkezli , interaktif, karma teknikler
12. Hafta
The engineering challenges of Grand Paris Express+ Presentations
Öğrenci merkezli , interaktif, karma teknikler
13. Hafta
What can construction learn from Japan? + Presentations
Öğrenci merkezli , interaktif, karma teknikler
14. Hafta
Revision + Presentation
Öğrenci merkezli , interaktif, karma teknikler
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
30
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum
1
20
Derse Devam / Katılım
1
0
Online Component
1
0
Final
1
40
ÖÇ-1
Uygun dil yapılarını, kelime bilgilerini ve bağlaçları anlar ve kullanır.
ÖÇ-2
Metin içinde verilmek istenilen ana fikirleri anlar.
ÖÇ-3
Metnin içindeki fikirlerin birbirleriyle olan ilişkisini kavrar.
ÖÇ-4
Sunum hazırlama ve sunma becerisi kazanır.
ÖÇ-5
Metindeki bir cümle ya da bir bölümdeki alt anlamları çıkartabilir. (BECERİ)
ÖÇ-6
Birden fazla metindeki bilgileri değerlendirip sentezleyerek kullanır. (BECERİ)
ÖÇ-7
Sözlü iletişimdeki anafikir(leri) anlar.
Program Çıktıları
PÇ-1
Matematik, fen bilimleri ve ilgili mühendislik disiplinine özgü konularda yeterli bilgi birikimi; bu alanlardaki kuramsal ve uygulamalı bilgileri karmaşık mühendislik problemlerinin çözümünde kullanabilme becerisi.
PÇ-2
Karmaşık mühendislik problemlerini tanımlama, formüle etme ve çözme becerisi; bu amaçla uygun analiz ve modelleme yöntemlerini seçme ve uygulama becerisi.
PÇ-3
Karmaşık bir sistemi, süreci, cihazı veya ürünü gerçekçi kısıtlar ve koşullar altında, belirli gereksinimleri karşılayacak şekilde tasarlama becerisi; bu amaçla modern tasarım yöntemlerini uygulama becerisi.
PÇ-4
Mühendislik uygulamalarında karşılaşılan karmaşık problemlerin analizi ve çözümü için gerekli olan modern teknik ve araçları seçme ve kullanma becerisi; bilişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanma becerisi.
PÇ-5
Karmaşık mühendislik problemlerinin veya disipline özgü araştırma konularının incelenmesi için deney tasarlama, deney yapma, veri toplama, sonuçları analiz etme ve yorumlama becerisi.
PÇ-6
Disiplin için ve çok disiplinli takımlarda etkin biçimde çalışabilme becerisi; bireysel çalışma becerisi.
PÇ-7
Sözlü ve yazılı etkin iletişim kurma becerisi; en az bir yabancı dil bilgisi; etkin rapor yazma ve yazılı raporları anlama, tasarım ve üretim raporları hazırlayabilme, etkin sunum yapabilme, açık ve anlaşılır talimat verme ve alma becerisi.
PÇ-8
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği konusunda farkındalık; bilgiye erişebilme, bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi.
PÇ-9
Etik ilkelerine uygun davranma, mesleki ve etik sorumluluk ve mühendislik uygulamalarında kullanılan standartlar hakkında bilgi.
PÇ-10
Proje yönetimi, risk yönetimi ve değişiklik yönetimi gibi, iş hayatındaki uygulamalar hakkında bilgi; girişimcilik, yenilikçilik hakkında farkındalık; sürdürülebilir kalkınma hakkında bilgi.
PÇ-11
Mühendislik uygulamalarının evrensel ve toplumsal boyutlarda sağlık, çevre ve güvenlik üzerindeki etkileri ve çağın mühendislik alanına yansıyan sorunları hakkında bilgi; mühendislik çözümlerinin hukuksal sonuçları konusunda farkındalık.