Reklamın tanımı ve pazarlamadaki yeri hakkında gerekli olan temel bilgilerin verilmesi, reklamcılıkta kullanılan terminoloji ile hem dünyada hem de Türkiye’de reklamcılığın geldiği nokta hakkında öğrencilere bilgi aktarımı amaçlanmaktadır.
-Özkan, Pelin. Hayatımız Reklam, İstanbul:MediaCat Yay.,2004.
- Aitchison, Jim. Basın İlanı Böyle Yapılır!, Okuyan Us Yayınları, 2006.
- Küçükerdoğan, Rengin. Reklam Nasıl Çözümlenir ?- Reklam İletişiminde Göstergeler ve Stratejiler, İstanbul: Beta Yayınevi, 2009.
- C.Book, Albert . C.Dennis Schick, Reklamcılıkta Metin ve Taslağın İlkeleri, İstanbul: Rota Yayınları, 1998.
- Elden, Müge. Reklam ve Reklamcılık, İstanbul: Say Yayınları, 2009.
Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci ve bunu gerçekleştirebilme becerisi
PÇ-4
Sektörel sorunlar hakkında bilgi sahibi olma becerisi
PÇ-5
Teknolojik, kültürel ve sosyal değişimleri izleme becerisi
PÇ-6
Yönetim ve liderlik becerilerini geliştirerek zamanını ve kaynaklarını etkin bir şekilde yönetebilme becerisi
PÇ-7
Düşüncelerini ve projelerini yazılı, sözlü ya da başka şekillerde etkin ve ikna edici hale getirmek için gereken düşünce ve bilgileri toplayarak düzenleyip bir araya getirebilme becerisi
PÇ-8
Mesleklerinde gerekli olan araçları ve donanımları doğru yer ve doğru zamanda kullanabilme becerisi
PÇ-9
Mesleki ve etik sorumluluk bilinci
PÇ-10
Veri toplama ve onları düzenleme yöntemlerini bilme ve raporlama becerisi