Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Dijital Medyada Anahtar Kavramlar

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
DMP1002 1 Dijital Medyada Anahtar Kavramlar 2/0/0 Z Türkçe 2
Dersin Amacı
 Yeni medya kavramlarına haiz olmak

 

Dijital dünyadaki yeni trendlere hakim olacak yetkinliğe ulaşmak




Dijital dünyadaki yeni trendlere hakim olacak yetkinliğe ulaşmak

Ön Koşullar XXX Ders Adı...
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri Öğr.Gör.Oğuzcan Akgöl
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Salı, 14.00-16.00, İncirli Kampüs
Görüşme Saatleri ve Yeri Salı, 14.00-16.00, İncirli Kampüs 3A04
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -
Temel Kaynaklar -
Diğer Kaynaklar -
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Derse giriş
2. Hafta İletişimin temel öğeleri Anlatım, örnekleme, sunum
3. Hafta Kitle iletişim araçları Anlatım, örnekleme, sunum
4. Hafta Yeni medyaya giriş Anlatım, örnekleme, sunum
5. Hafta Popüler kültür Anlatım, örnekleme, sunum
6. Hafta Vize
7. Hafta Yeni medya ve sanat Anlatım, örnekleme, sunum
8. Hafta Ekonomi Politik Anlatım, örnekleme, sunum
9. Hafta Alternatif medya Anlatım, örnekleme, sunum
10. Hafta Dijital Aktivizm Anlatım, örnekleme, sunum
11. Hafta Sanal Gerçeklik Anlatım, örnekleme, sunum
12. Hafta Siber Zorbalık Anlatım, örnekleme, sunum
13. Hafta Algı Yönetimi Anlatım, örnekleme, sunum
14. Hafta Genel Tekrar
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


ÖÇ-1Medya okuryazarlığına dair temel ilkeleri bilmek
ÖÇ-2Eleştirel bakış açısına sahip olmak
ÖÇ-3Medya içeriklerini analiz edebilir hale gelmek
ÖÇ-4Dijital medya ortamlarındaki iletileri anlamlı biçimde takip edebilir hale gelmek
ÖÇ-5Dijital ortamda kolektif çalışma yapmaya yetkin olmak
Program Çıktıları
PÇ-1Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10