Reklam Ekosistemi ve Oyuncular: Medya Planlama Ajansları
Anlatım, Örnekleme, Sunum
4. Hafta
Reklam Türleri: TV
Anlatım, Örnekleme, Sunum
5. Hafta
Atölye Çalışması: TV Spotu Çekme
Anlatım, Örnekleme, Sunum
6. Hafta
Reklam Türleri: Print & Outdoor
Anlatım, Örnekleme, Sunum
7. Hafta
Atölye Çalışması: Print Reklam Fikri Geliştirme
Anlatım, Örnekleme, Sunum
8. Hafta
Reklam Türleri: Sosyal Medya
Anlatım, Örnekleme, Sunum
9. Hafta
Vize Projesi Hazırlık: Proje Geliştirme
Anlatım, Örnekleme, Sunum
10. Hafta
VİZE SINAVI SUNUMU: Role Play
Anlatım, Örnekleme, Sunum
11. Hafta
Brief Nedir? Nasıl Yazılır?
Anlatım, Örnekleme, Sunum
12. Hafta
Atölye Çalışması: Cannes Lions Ödüllü Reklam İnceleme
Anlatım, Örnekleme, Sunum
13. Hafta
Atölye Çalışması: Ajans çalışanları ile Proje Geliştirme
Anlatım, Örnekleme, Sunum
14. Hafta
Atölye Çalışması: Ajans çalışanları ile Proje Geliştirme
Anlatım, Örnekleme, Sunum
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
Reklamın genel ilkelerini bilmek
ÖÇ-2
Pazarlama iletişimi konusunda bilgilenmek
ÖÇ-3
Reklamveren ve reklam ajansı ilişkileri konusunda bilgilenme
ÖÇ-4
Reklamcının sorumlulukları ve meslek etiği açısından bilinmesi gerekenleri öğrenmek
Program Çıktıları
PÇ-1
Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2
Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3
İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4
İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5
Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6
Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7
İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8
Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9
Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10
Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek