Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.

E-Ticaret ve Pazarlama Programı Programı Ana Sayfası / Program Ders Planı / Dijital Pazarlama İletişimi ve Stratejileri

Dijital Pazarlama İletişimi ve Stratejileri

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
DMP2001 2 Dijital Pazarlama İletişimi ve Stratejileri 3/0/0 Z Türkçe 3
Dersin Amacı
Öğrencilerin, dijital çağda pazarlama iletişimi stratejileri geliştirebilmeleri için başta internet sitesi, arama motoru optimizasyonu, sosyal medya, dijital reklamcılık ile ilgili konular olmak üzere güncel örnekler üzerinden teorik ve pratik bilgi sahibi olmasını sağlamaktır. 
Ön Koşullar
Eş Koşullar
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri Öğr.Gör.İrem Oran
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Salı, 09:00-11:50, ZA1 İncirli Yerleşkesi
Görüşme Saatleri ve Yeri Pazartesi 13:00-14:00 2A04 İncirli Yerleşkesi
Öğretim Yöntem ve Teknikleri - Anlatım, örnekleme, tartışma
Temel Kaynaklar - Ders Notları
Diğer Kaynaklar

- Dijital Pazarlama, Damian Ryan, Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları

- Dijital Pazarlama Stratejisi, Simon Kingsnorth, Nobel

Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Giriş Dersi; Dijital Pazarlama Nedir? Anlatım, Örnekleme, Tartışma
2. Hafta Dijital Pazarlama ve İşletme Stratejisi Anlatım, Örnekleme, Uygulama Tartışma
3. Hafta Dijital Pazarlama İletişiminde İnternet Sitelerinin Rolü Anlatım, Örnekleme, Uygulama Tartışma
4. Hafta Arama Motoru Optimizasyonu ve Pazarlaması Anlatım, Örnekleme, Uygulama Tartışma
5. Hafta Dijital Pazarlama İletişiminde Dijital Reklamcılık Anlatım, Örnekleme, Tartışma
6. Hafta Dijital Pazarlama İletişiminde Sosyal Ağlar Anlatım, Örnekleme, Tartışma
7. Hafta Dijital Pazarlama İletişiminde İçerik Stratejisi Anlatım, Örnekleme, Uygulama Tartışma
8. Hafta Vize Sınavı Vize Sınavı
9. Hafta Dijital Pazarlamada MİY Anlatım, Örnekleme, Tartışma
10. Hafta Dijital Pazarlama İletişiminde Planlama Süreci ve Rakip Analizi Anlatım, Örnekleme, Uygulama Tartışma
11. Hafta Kullanıcı Deneyimi ve Dönüşüm Anlatım, Örnekleme, Tartışma
12. Hafta E-Posta Pazarlama Anlatım, Örnekleme, Tartışma
13. Hafta Mobil Pazarlama Anlatım, Örnekleme, Tartışma
14. Hafta Analiz ve Raporlama Anlatım, Örnekleme, Tartışma
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 30
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum 1 10
Final 1 60


ÖÇ-1Dijital Pazarlama ile İlgili Temel ve Pratik Bilgi Sahibi Olmak
ÖÇ-2Dijital Pazarlama Stratejileri Geliştirebilmek
ÖÇ-3Dijital Pazarlama ile İlgili Planlama ve Süreç Takibi Yapabilmek
ÖÇ-4Dijital Pazarlama Performans Değerlendirmesi Yapabilmek
Program Çıktıları
PÇ-1Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10
ÖÇ 1          
ÖÇ 2          
ÖÇ 3          
ÖÇ 4