Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Dijital Çağda Müşteri Deneyimi

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
DMP0004 Dijital Çağda Müşteri Deneyimi 2/0/0 SA Türkçe 2
Dersin Amacı
Ön Koşullar
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri xx
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri ÖĞR. GÖR. EMİNE ANIK,PERŞEMBE, 14:00-16:00, İNCİRLİ YERLEŞKESİ, 1B10
Görüşme Saatleri ve Yeri ÖĞR. GÖR. EMİNE ANIK, PERŞEMBE,14:00-16:00, İNCİRLİ YERLEŞKESİ, 1B10
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
Temel Kaynaklar -DERS NOTLARI
Diğer Kaynaklar - YENİ NESİL PAZARLAMA YAKLAŞIMLARI, VAKA ANALİZLERİ İLE, AYSUN KAHRAMAN-ESRA GÜVEN, GAZİ KİTAPEVİ,2019.

-MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ: 4.0 ÇAĞINDA REKABETTE BAŞARININ SIRRI, CAN ERDEM VE NİHAT TAVŞAN, 2019, BETA YAYINEVİ

-PAZARLAMA YÖNETİMİ, P.KOTLER, BETA, 2019.
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta GİRİŞ, PAZARLAMADA DİJİTAL DÖNÜŞÜM GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
2. Hafta DENEYİM KAVRAMI VE MÜŞTERİ DENEYİMİ GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
3. Hafta GEÇERLİ KALIN, HAYATTA KALIN: PAZARLAMA MİYOPLUĞU GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
4. Hafta MÜŞTERİ YOLCULUĞU HARİTASI HAZIRLAMAK GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
5. Hafta MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ YÖNETİMİ GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
6. Hafta GENEL TEKRAR GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
7. Hafta VİZE HAFTASI SINAV
8. Hafta YENİ NESİL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ- SOSYAL CRM GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
9. Hafta SOSYAL MEDYADA MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
10. Hafta MERHABA FARKINDALIK: MÜŞTERİ BİLİNÇ YOLCULUĞU GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
11. Hafta MÜŞTERİ DENEYİMİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ MARKA KİŞİLİĞİ VE MARKA İMAJI İLİŞKİSİ GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
12. Hafta MÜŞTERİ DENEYİMİ TASARIMI- İÇERİK PAZARLAMASI GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
13. Hafta DİJİTAL DÜNYADA MÜŞTERİ DENEYİMİ TRENDLERİ GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
14. Hafta GENEL TEKRAR GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
15. Hafta FİNAL HAFTASI SINAV
16. Hafta FİNAL HAFTASI SINAV
17. Hafta FİNAL HAFTASI SINAV
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


Program Çıktıları
PÇ-1Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10