GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM,
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
2. Hafta
DENEYİM KAVRAMI VE MÜŞTERİ DENEYİMİ
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM,
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
3. Hafta
GEÇERLİ KALIN, HAYATTA KALIN: PAZARLAMA
MİYOPLUĞU
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM,
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
4. Hafta
MÜŞTERİ YOLCULUĞU HARİTASI HAZIRLAMAK
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM,
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
5. Hafta
MÜŞTERİ ŞİKAYETLERİ YÖNETİMİ
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM,
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
6. Hafta
GENEL TEKRAR
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM,
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
7. Hafta
VİZE HAFTASI
SINAV
8. Hafta
YENİ NESİL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ-
SOSYAL CRM
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM,
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
9. Hafta
SOSYAL MEDYADA MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM,
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
10. Hafta
MERHABA FARKINDALIK: MÜŞTERİ BİLİNÇ
YOLCULUĞU
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM,
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
11. Hafta
MÜŞTERİ DENEYİMİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
MARKA KİŞİLİĞİ VE MARKA İMAJI İLİŞKİSİ
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM,
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
12. Hafta
MÜŞTERİ DENEYİMİ TASARIMI- İÇERİK
PAZARLAMASI
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM,
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
13. Hafta
DİJİTAL DÜNYADA MÜŞTERİ DENEYİMİ
TRENDLERİ
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM,
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
14. Hafta
GENEL TEKRAR
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM,
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
15. Hafta
FİNAL HAFTASI
SINAV
16. Hafta
FİNAL HAFTASI
SINAV
17. Hafta
FİNAL HAFTASI
SINAV
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
Program Çıktıları
PÇ-1
Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2
Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3
İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4
İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5
Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6
Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7
İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8
Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9
Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10
Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek