Öğrencilerin belirlenen hedef kitleye, doğru mesajı nasıl vereceklerini öğrenebilmelerini sağlamak. Toplu mail gönderiminin avantajlarına vakıf hale gelmek. Pazarlama unsurlarını mail ortamında uyarlayabilir hale gelmek .
Ön Koşullar
Eş Koşullar
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri
xx
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
- Anlatım, örnekleme, sunum
Temel Kaynaklar
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Derse giriş
Anlatım, Örnekleme, Sunum
2. Hafta
Pazarlamaya giriş
Anlatım, Örnekleme, Sunum
3. Hafta
Web teknolojileri
Anlatım, Örnekleme, Sunum
4. Hafta
Dijital pazarlama
Anlatım, Örnekleme, Sunum
5. Hafta
Online pazarlamanın gelişimi
Anlatım, Örnekleme, Sunum
6. Hafta
Online pazarlamanın avantajları
Anlatım, Örnekleme, Sunum
7. Hafta
Vize
Vize
8. Hafta
E-Posta pazarlamasının unsurları
Anlatım, Örnekleme, Sunum
9. Hafta
Hedefleme
Anlatım, Örnekleme, Sunum
10. Hafta
Zamanlama
Anlatım, Örnekleme, Sunum
11. Hafta
Kişiselleştirme
Anlatım, Örnekleme, Sunum
12. Hafta
Raporlama
Anlatım, Örnekleme, Sunum
13. Hafta
Dikkat çekici içerik
Anlatım, Örnekleme, Sunum
14. Hafta
Genel tekrar ve değerlendirme
Anlatım, Örnekleme, Sunum
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
E-posta pazarlamasının unsurlarını bilme
ÖÇ-2
Dijital pazarlamaya hakim olma
ÖÇ-3
Müşteri ilişkileri konusunda yetkinleşme
Program Çıktıları
PÇ-1
Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2
Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3
İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4
İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5
Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6
Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7
İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8
Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9
Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10
Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek