Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


İçerik Üretimi

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
DMP0012 İçerik Üretimi 1/1/0 SA Türkçe 2
Dersin Amacı
Dijital medya ortamında reklam ve pazarlama faaliyetlerinde içerik üretimi yapabilecek yetilerin
kazandırılması amaçlanmaktadır. 
Ön Koşullar
Eş Koşullar
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri xx
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Yöntem ve Teknikleri - Anlatım, örnekleme, sunum
Temel Kaynaklar - Handley, Ann. Dijital Çağda İçerik Yönetiminin Kuralları, MediaCat Yayınları, 2013.


- Sevinç, Seçkin. Her şeyin Başı Blog, Optimist Yayınevi, 2015.

Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Derse giriş Anlatım, Örnekleme, Sunum
2. Hafta Dijital dönüşüm, yenilik, inovasyon Anlatım, Örnekleme, Sunum
3. Hafta İçerik pazarlaması, dijital içerik, kaliteli bir içeriğin temel kriterleri Anlatım, Örnekleme, Sunum
4. Hafta Müşteri segmenti, tüketici-içerik ilişkisi Anlatım, Örnekleme, Sunum
5. Hafta İçerik pazarlama stratejileri Anlatım, Örnekleme, Sunum
6. Hafta Arama motoru optimizasyonu Anlatım, Örnekleme, Sunum
7. Hafta Vize Vize
8. Hafta SEO odaklı içerik nedir? Nasıl üretilir? Anlatım, Örnekleme, Sunum
9. Hafta Online itibar yönetimi Anlatım, Örnekleme, Sunum
10. Hafta Sosyal medya analizi Anlatım, Örnekleme, Sunum
11. Hafta Çevrimiçi ölçümleme araçları Anlatım, Örnekleme, Sunum
12. Hafta Dijital makalelerin örnekler üzerinden incelenmesi ve değerlendirilmesi, öğrenci sunumları Anlatım, Örnekleme, Sunum
13. Hafta Öğrenci sunumları Anlatım, Örnekleme, Sunum
14. Hafta Genel tekrar ve değerlendirme Anlatım, Örnekleme, Sunum
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


ÖÇ-1Medya okuryazarlığına dair temel ilkeleri bilmek
ÖÇ-2Eleştirel bakış açısına sahip olmak
ÖÇ-3Medya içeriklerini analiz edebilir hale gelmek
ÖÇ-4Dijital medya ortamlarındaki iletileri anlamlı biçimde takip edebilir hale gelmek
ÖÇ-5Dijital ortamda kolektif çalışma yapmaya yetkin olmak
Program Çıktıları
PÇ-1Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10