- Sevinç, Seçkin. Her şeyin Başı Blog, Optimist Yayınevi, 2015.
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Derse giriş
Anlatım, Örnekleme, Sunum
2. Hafta
Dijital dönüşüm, yenilik, inovasyon
Anlatım, Örnekleme, Sunum
3. Hafta
İçerik pazarlaması, dijital içerik, kaliteli bir içeriğin temel kriterleri
Anlatım, Örnekleme, Sunum
4. Hafta
Müşteri segmenti, tüketici-içerik ilişkisi
Anlatım, Örnekleme, Sunum
5. Hafta
İçerik pazarlama stratejileri
Anlatım, Örnekleme, Sunum
6. Hafta
Arama motoru optimizasyonu
Anlatım, Örnekleme, Sunum
7. Hafta
Vize
Vize
8. Hafta
SEO odaklı içerik nedir? Nasıl üretilir?
Anlatım, Örnekleme, Sunum
9. Hafta
Online itibar yönetimi
Anlatım, Örnekleme, Sunum
10. Hafta
Sosyal medya analizi
Anlatım, Örnekleme, Sunum
11. Hafta
Çevrimiçi ölçümleme araçları
Anlatım, Örnekleme, Sunum
12. Hafta
Dijital makalelerin örnekler üzerinden incelenmesi ve değerlendirilmesi, öğrenci sunumları
Anlatım, Örnekleme, Sunum
13. Hafta
Öğrenci sunumları
Anlatım, Örnekleme, Sunum
14. Hafta
Genel tekrar ve değerlendirme
Anlatım, Örnekleme, Sunum
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
Medya okuryazarlığına dair temel ilkeleri bilmek
ÖÇ-2
Eleştirel bakış açısına sahip olmak
ÖÇ-3
Medya içeriklerini analiz edebilir hale gelmek
ÖÇ-4
Dijital medya ortamlarındaki iletileri anlamlı biçimde takip edebilir hale gelmek
ÖÇ-5
Dijital ortamda kolektif çalışma yapmaya yetkin olmak
Program Çıktıları
PÇ-1
Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2
Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3
İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4
İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5
Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6
Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7
İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8
Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9
Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10
Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek