Dijital medya ve pazarlama kariyeri süresince yazılı, sözlü iletişime ilişkin potansiyelin geliştirilmesi
Hedef kitle ve paydaş iletişiminin önemine ilişkin bilincin kazandırılması
Ön Koşullar
Ders devam
Eş Koşullar
Özel Koşullar
Ders materyallerinin takibi
Öğretim Üyeleri
xx
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Çarşamba, 11.00-13.00
Görüşme Saatleri ve Yeri
İncirli Yerleşkesi Z Derslik
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
-Sunum, vaka analizi ve tartışma
Temel Kaynaklar
-
-Grunig J. Halkla İlişkiler ve İletişim Yönetiminde Mükemmelik, İstanbul: Rota Yayınları, 2005.
İletişim Kuramlarına Çerçevesinde Anlama ve Anlatmanın Yeri
Sunum
4. Hafta
Çatışma Yönetimi ve Empati
Vaka analizi, sunum
5. Hafta
Geri bildirim
Vaka analizi, sunum
6. Hafta
Sözlü ve Yazılı İletişimde Anlama ve Anlatma Hikaye anlatıcılığı (Storytelling)
Vaka analizi, sunum
7. Hafta
Vize
8. Hafta
Yazılı ve Sözlü İletişim
Vaka analizi sunum
9. Hafta
Yazılı ve Sözlü İletişim
Sunum,
10. Hafta
Sunum Teknikleri
Sunum
11. Hafta
Lider İletişimi
Sunum
12. Hafta
Müzakere Teknikleri
Sunum
13. Hafta
Risk ve Kriz Yönetiminde Etkili İletişim
Sunum
14. Hafta
Sunum Deneyim
Öğrenci katılım, vaka çalışması
15. Hafta
Final
Öğrenci katılım vaka çalışması
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
Sözlü iletişim, kendini ifade edebilme yeterliliği, sunum, ikna ve müzakere donanımının kazandırılması
ÖÇ-2
Yazılı iletişim süreçlerine (rapor, içerik oluşturma vb.) dil ve anlatım bakımından hakimiyet
ÖÇ-3
Topluluk önünde sunum ve müzakere
Program Çıktıları
PÇ-1
Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2
Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3
İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4
İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5
Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6
Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7
İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8
Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9
Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10
Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek