Medya pedagojisini tüm yönleriyle öğrencilere aktarmak
Ön Koşullar
XXX Ders Adı...
Eş Koşullar
XXX Ders Adı...
Özel Koşullar
Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri
xx
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Salı, 09.00-10.50, İK ZA1
Görüşme Saatleri ve Yeri
Oğuzcan Akgöl, Salı 09.00-10.50, İncirli 3a04
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
- Anlatım, örnekleme, sunum
Temel Kaynaklar
- Medya Pedagojisine Bir Giriş, Prof. M. Hesapçıoğlu, N. Yılmaz
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Derse giriş
Anlatım, Örnekleme, Sunum
2. Hafta
Medya pedagojisinin temel kavramları
Anlatım, Örnekleme, Sunum
3. Hafta
Türkiye ve dünyada medya pedagojisinin tarihi
Anlatım, Örnekleme, Sunum
4. Hafta
Medya pedagojisi ve eleştirel kuram
Anlatım, Örnekleme, Sunum
5. Hafta
Medya ve ekonomik politik yaklaşımlar
Anlatım, Örnekleme, Sunum
6. Hafta
Medya ve kültürel çalışmalar
Anlatım, Örnekleme, Sunum
7. Hafta
Vize
Vize
8. Hafta
Medya ve gerçeklik ilişkisi
Anlatım, Örnekleme, Sunum
9. Hafta
Sunumlar
Anlatım, Örnekleme, Sunum
10. Hafta
Sunumlar
Anlatım, Örnekleme, Sunum
11. Hafta
Medyanın ürettiği gerçeklik
Anlatım, Örnekleme, Sunum
12. Hafta
Dijital okuryazarlık
Anlatım, Örnekleme, Sunum
13. Hafta
Dijital okuryazarlık
Anlatım, Örnekleme, Sunum
14. Hafta
Genel tekrar ve değerlendirme
Anlatım, Örnekleme, Sunum
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
Dijital dünyanın çocuklar üzerindeki etkilerine dair bilgi sahibi olmak
ÖÇ-2
Medya kullanımının çocukların gelişimi üzerindeki etkileri
ÖÇ-3
Eleştirel okuryazar olabilmek
Program Çıktıları
PÇ-1
Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2
Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3
İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4
İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5
Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6
Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7
İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8
Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9
Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10
Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek