Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Medya ve Pedagoji

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
DMP0023 Medya ve Pedagoji 2/0/0 SA Türkçe 2
Dersin Amacı
Medya pedagojisini tüm yönleriyle öğrencilere aktarmak
Ön Koşullar XXX Ders Adı...
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri xx
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Salı, 09.00-10.50, İK ZA1
Görüşme Saatleri ve Yeri Oğuzcan Akgöl, Salı 09.00-10.50, İncirli 3a04
Öğretim Yöntem ve Teknikleri - Anlatım, örnekleme, sunum
Temel Kaynaklar - Medya Pedagojisine Bir Giriş, Prof. M. Hesapçıoğlu, N. Yılmaz
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Derse giriş Anlatım, Örnekleme, Sunum
2. Hafta Medya pedagojisinin temel kavramları Anlatım, Örnekleme, Sunum
3. Hafta Türkiye ve dünyada medya pedagojisinin tarihi Anlatım, Örnekleme, Sunum
4. Hafta Medya pedagojisi ve eleştirel kuram Anlatım, Örnekleme, Sunum
5. Hafta Medya ve ekonomik politik yaklaşımlar Anlatım, Örnekleme, Sunum
6. Hafta Medya ve kültürel çalışmalar Anlatım, Örnekleme, Sunum
7. Hafta Vize Vize
8. Hafta Medya ve gerçeklik ilişkisi Anlatım, Örnekleme, Sunum
9. Hafta Sunumlar Anlatım, Örnekleme, Sunum
10. Hafta Sunumlar Anlatım, Örnekleme, Sunum
11. Hafta Medyanın ürettiği gerçeklik Anlatım, Örnekleme, Sunum
12. Hafta Dijital okuryazarlık Anlatım, Örnekleme, Sunum
13. Hafta Dijital okuryazarlık Anlatım, Örnekleme, Sunum
14. Hafta Genel tekrar ve değerlendirme Anlatım, Örnekleme, Sunum
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


ÖÇ-1Dijital dünyanın çocuklar üzerindeki etkilerine dair bilgi sahibi olmak
ÖÇ-2Medya kullanımının çocukların gelişimi üzerindeki etkileri
ÖÇ-3Eleştirel okuryazar olabilmek
Program Çıktıları
PÇ-1Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10