Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Nesnelerin İnterneti

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
DMP0041 Nesnelerin İnterneti 3/0/0 SA Türkçe 3
Dersin Amacı
 Bu dersin amacı internet Yapısını kullanan nesne adını verdiğimiz aygıtların bir araya getirdiği ağ yapısının ve ilgili protokollerin anlatılmasıdır.
Ön Koşullar XXX Ders Adı...
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri Öğr.Gör.Oğuzcan Akgöl
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Pazartesi, 12.00-14.50, İncirli ZA1
Görüşme Saatleri ve Yeri Öğretim Üyesinin ismi, Gün, XX.XX-XX.XX, xxx Yerleşkesi Ofis no
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -
Temel Kaynaklar -
Diğer Kaynaklar -
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Derse Giriş Sözlü, örnekleme, sunum
2. Hafta Ağ: Toplumun sinir sistemi Sözlü, örnekleme, sunum
3. Hafta Ağ toplumunun teknik temelleri Sözlü, örnekleme, sunum
4. Hafta Ekonomi Sözlü, örnekleme, sunum
5. Hafta Politika ve Güç Sözlü, örnekleme, sunum
6. Hafta İnternet ve Hukuk Sözlü, örnekleme, sunum
7. Hafta Vize Sözlü, örnekleme, sunum
8. Hafta Politika Perspektifleri Sözlü, örnekleme, sunum
9. Hafta Nesnelerin İnternetine Genel Bakış Sözlü, örnekleme, sunum
10. Hafta Nesnelerin İnternetine yönelik farklı yaklaşımlar Sözlü, örnekleme, sunum
11. Hafta Büyük Veri Sözlü, örnekleme, sunum
12. Hafta Sunumlar Sözlü, örnekleme, sunum
13. Hafta Nesnelerin İnterneti ve Mimarlık Sözlü, örnekleme, sunum
14. Hafta Genel Değerlendirme Sözlü, örnekleme, sunum
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)


ÖÇ-1IoT uygulamasını uygulamak için yazılım ve donanım platformlarını seçme becerisi
ÖÇ-2IoT standartlarının farkındalığı
ÖÇ-3 IoT sistemlerini etkili bir şekilde tasarlayabilme
ÖÇ-4Akıllı veri işleme ve semantik teknolojilerin farkındalığı
Program Çıktıları
PÇ-1Dijital Medya ve Pazarlama ile ilgili teorik ve uygulama bilgilerine sahip olabilmek
PÇ-2Eleştirel, özgür, özgün ve yaratıcı düşünebilmek, üretimde bulunabilmek
PÇ-3İletişimin farklı alanlarını birbirleriyle ilişkilendirebilmek, strateji geliştirebilmek, etkileşim yaratabilmek
PÇ-4İnternet siteleri, mobil pazarlama, dijital reklamcılık, dijital medya planlama, sosyal medya, dijital analiz ve ölçümleme konularında detaylı bilgiye sahip olmak ve profesyonel uygulama becerisine sahip olabilmek
PÇ-5Veri okuryazarlığı ve veri yönetimi konularında bilgi sahibi olmak ve uygulayabilmek
PÇ-6Değişen iletişim stratejileri ve teknolojilerine hakim olmak, süreçleri yönetebilmek
PÇ-7İletişim çalışmaları kapsamında içerik üretebilme, sunabilme ve yönetebilme becerilerini kazanabilmek
PÇ-8Mesleğin gerektirdiği sorumlulukları ve etik yükümlülüklerin farkında olmak, kurallar çerçevesinde hareket edebilmek
PÇ-9Çalışma hayatında; ekip çalışmalarında etkin, üretken ve sorumlu bir birey olabilmek, iş hayatında ortaya çıkan sorunlara pratik problem çözme becerisi kazanabilmek
PÇ-10Dijital çağın hızını takip edebilmek ve alana dair bilgileri sürekli güncel tutabilmek
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10