|
Haftalık Ders Programı |
Hafta |
Dersin İçeriği |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1. Hafta |
Dersin amaç ve kapsamı, konu ve içerikleri hakkında genel bilgiler.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma deney/demastrasyon,benzetim |
2. Hafta |
Teknoloji ve teknolojik gelişmeler
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma deney/demastrasyon,benzetim |
3. Hafta |
Teknoloji ve teknolojik gelişmeler
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma deney/demastrasyon,benzetim |
4. Hafta |
Endüstriyel alanda yaşanan gelişmeler
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma deney/demastrasyon,benzetim |
5. Hafta |
Endüstri 4.0 sistemi
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma deney/demastrasyon,benzetim |
6. Hafta |
Tekstil alanında yaşanan gelişmeler
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma deney/demastrasyon,benzetim |
7. Hafta |
Tekstil alanında yaşanan gelişmeler
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma deney/demastrasyon,benzetim |
8. Hafta |
Ara sınav
|
|
9. Hafta |
Teknik gezi
|
|
10. Hafta |
teknolojik gelişmelerin tasarıma yansıması
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma deney/demastrasyon,benzetim |
11. Hafta |
Teknoloji geliştirme örnek ürünler
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma deney/demastrasyon,benzetim |
12. Hafta |
Teknoloji geliştirme örnek ürünler
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma deney/demastrasyon,benzetim |
13. Hafta |
Tasarım alanında gelinen son nokta
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma deney/demastrasyon,benzetim |
14. Hafta |
Tasarım alanında gelinen son nokta
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma deney/demastrasyon,benzetim |
15. Hafta |
Genel tekrar
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma deney/demastrasyon,benzetim |
16. Hafta |
Final Sınavı
|
|
17. Hafta |
Final Sınavı
|
|
ÖÇ-1 | Öğrenci teknoloji alanındaki gelişmeleri takip etme alışkanlığı kazanır | ÖÇ-2 | Öğrenci teknoloji ve tasarım arasındaki bağlantıyı ilişkilendirebilir | ÖÇ-3 | Öğrenci Kendi alanında yaşanan teknolojik gelişmelerden haberdar olur | ÖÇ-4 | Öğrenci gelişen teknolojiye nasıl uyum sağlayabileceği konusunda fikir sahibi olur. |
|
Program Çıktıları |
PÇ-1 | Ev Tekstili tasarımı alanında temel teorik bilgi ve beceriye sahip olma | PÇ-2 | Mesleği ile ilgili olarak almış olduğu teorik bilgileri gerçek bir iş ortamında uygulayabilme, verileri yorumlayabilme ve analiz etme becerisine sahip olma. | PÇ-3 | Alanıyla ilgili çalışmaları yürütecek, bu süreçte araştırma projeleri planlayacak, uygulama projesinde yer alabilecek özgüvene ve yetkinliğe sahip olma. | PÇ-4 | Alanıyla ilgili konularda ilgili kişi ve kurumlarla işbirliği yapabilecek düzeyde kendisini yazılı, sözlü ve görsel olarak ifade edebilme yeteneğine sahip olma. | PÇ-5 | Ev Tekstili tasarımı ile ilgili bilgisayar programlarından en az birini iyi derecede kullanabilme | PÇ-6 | Mesleğinde paylaşımcı ve katılımcı, çağdaş, yenilikçi, konusuyla ilgili bilgi teknolojilerinden yararlanabilen, yaşam boyu öğrenme yetisini sürdürebilme özelliklerine sahip olma | PÇ-7 | Teknik kavramları irdeleyerek tasarım olgusunu sorgulayan ve düşünerek tasarlama eylemini yaşam biçimi haline dönüştürebilme | PÇ-8 | Mesleğin sorunlarını anlayıp yorumlayarak, fikirlerini sözlü veya yazılı, açık bir şekilde ifade edebilme | PÇ-9 | Mesleki etik ve kültürel değerlere sahip olma. | PÇ-10 | Alanında edindiği bilgi ve beceriler ile yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirme. |
|