|
Dersin Amacı |
Otel projelerinde yer alan tekstil ürün gruplarının sınıflandırılması, ürün gruplarının oluşumu sırasında işlem basamakları, belirlenen proje kapsamında ürün grupları tasarımı konularını kapsamaktadır. |
Ön Koşullar |
XXX Ders Adı... |
Eş Koşullar |
XXX Ders Adı... |
Özel Koşullar |
Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi) |
Öğretim Üyeleri |
Öğr. Gör. Mehmet Çağlayan |
Asistanlar |
|
Ders Gün,Saat ve Yeri |
Gün, XX.XX:XX.XX, XXXX Yerleşkesi XXX nolu derslik |
Görüşme Saatleri ve Yeri |
Öğretim Üyesinin ismi, Gün, XX.XX-XX.XX, xxx Yerleşkesi Ofis no |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
Temel Kaynaklar |
|
Diğer Kaynaklar |
|
|
Haftalık Ders Programı |
Hafta |
Dersin İçeriği |
Öğretim Yöntem ve Teknikleri |
1. Hafta |
Dersin amaç ve kapsamı, konu ve içerikleri hakkında genel bilgiler.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
2. Hafta |
Otel projesi aşamaları.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
3. Hafta |
Otel projesinde kullanılan tekstil grupları.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
4. Hafta |
Projenin tasarım bölümü.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
5. Hafta |
Kumaş seçimi .
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
6. Hafta |
Otel projelerinde istenilen özel apre ve sertifikalar.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
7. Hafta |
FR Sertifikalı ürünler.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
8. Hafta |
Ara sınav.
|
|
9. Hafta |
Otel projelerinde ihtiyaç hesaplama.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
10. Hafta |
Belirlenen kumaş için analiz oluştararak tıpkı üretim çalışmaları.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
11. Hafta |
Belirlenen kumaş için analiz oluştararak tıpkı üretim çalışmaları.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
12. Hafta |
Belirlenen kumaş için analiz oluştararak tıpkı üretim çalışmaları.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
13. Hafta |
Belirlenen kumaş için analiz oluştararak tıpkı üretim çalışmaları.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
14. Hafta |
Termin ve fiyat hesaplaması.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
15. Hafta |
Kumaş temini.
|
Araştırma inceleme/gösterip yaptırma/sunu |
16. Hafta |
Final Sınavı
|
|
17. Hafta |
Final Sınavı
|
|
ÖÇ-1 | Öğrenci otel projeleri ile ilgili genel terimleri açıklayabilir.
| ÖÇ-2 | Öğrenci otel projelerinin aşamalarını açıklayabilir.
| ÖÇ-3 | Öğrenci otel projelerinde istenebilecek özel ürün sertifikaları ile ilgili bilgi sahibi olur.
| ÖÇ-4 | Öğrenci onaylanmış bir projeden gelen numune kumaşı analiz ederek tıpkı üretim yapılabilmesi için gerekli verileri elde eder..
| ÖÇ-5 | Öğrenci analiz ettiği kumaşın maliyet ve üretim süresini hesaplayabilir.
|
|
Program Çıktıları |
PÇ-1 | Ev Tekstili tasarımı alanında temel teorik bilgi ve beceriye sahip olma | PÇ-2 | Mesleği ile ilgili olarak almış olduğu teorik bilgileri gerçek bir iş ortamında uygulayabilme, verileri yorumlayabilme ve analiz etme becerisine sahip olma. | PÇ-3 | Alanıyla ilgili çalışmaları yürütecek, bu süreçte araştırma projeleri planlayacak, uygulama projesinde yer alabilecek özgüvene ve yetkinliğe sahip olma. | PÇ-4 | Alanıyla ilgili konularda ilgili kişi ve kurumlarla işbirliği yapabilecek düzeyde kendisini yazılı, sözlü ve görsel olarak ifade edebilme yeteneğine sahip olma. | PÇ-5 | Ev Tekstili tasarımı ile ilgili bilgisayar programlarından en az birini iyi derecede kullanabilme | PÇ-6 | Mesleğinde paylaşımcı ve katılımcı, çağdaş, yenilikçi, konusuyla ilgili bilgi teknolojilerinden yararlanabilen, yaşam boyu öğrenme yetisini sürdürebilme özelliklerine sahip olma | PÇ-7 | Teknik kavramları irdeleyerek tasarım olgusunu sorgulayan ve düşünerek tasarlama eylemini yaşam biçimi haline dönüştürebilme | PÇ-8 | Mesleğin sorunlarını anlayıp yorumlayarak, fikirlerini sözlü veya yazılı, açık bir şekilde ifade edebilme | PÇ-9 | Mesleki etik ve kültürel değerlere sahip olma. | PÇ-10 | Alanında edindiği bilgi ve beceriler ile yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirme. |
|