Sözsüz iletişimde doğru beden dili kullanmak, etkili ve verimli sunum hazırlama teknikleri elde etmek, topluluk önünde konuşma ve mülakatlara yönelik başarı elde etmektir.
Öğretim Üyesinin ismi, Gün, XX.XX-XX.XX, xxx Yerleşkesi Ofis no
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
-Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
Temel Kaynaklar
-
Diğer Kaynaklar
-
Haftalık Ders Programı
Hafta
Dersin İçeriği
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta
Dersin amaç ve kapsamı, konu ve içerikleri hakkında genel bilgiler.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
2. Hafta
Sözlü İletişim ve Yazılı İletişim.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
3. Hafta
Beden Diline Giriş.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
4. Hafta
El ve vücudun konumlandırılması.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
5. Hafta
Yüz İfadeleri.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
6. Hafta
Boyundan Aşağı Beden Dili.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
7. Hafta
Beden Dili Hatalarını Azaltmak.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
8. Hafta
Ara sınav.
9. Hafta
Mülakat Teknikleri.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
10. Hafta
Etkili Öz Geçmiş Hazırlama.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
11. Hafta
Mülakat Komisyonu.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
12. Hafta
Öğrenci Sunumları.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
13. Hafta
Öğrenci Sunumları.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
14. Hafta
Öğrenci Sunumları.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
15. Hafta
Genel Tekrar.
Sözlü ve Görsel iletişim Teknikleri, Uygulama
16. Hafta
Final Sınavı.
17. Hafta
Final Sınavı
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
Etkili iletişim tekniklerini öğrenmek.
ÖÇ-2
Etkili öz geçmiş hazırlamak.
ÖÇ-3
Beden dilini kullanarak kalabalığı kontrol etmek.
ÖÇ-4
Mülakat teknikleri ile iş hayatına hazırlanmak.
Program Çıktıları
PÇ-1
Ev Tekstili tasarımı alanında temel teorik bilgi ve beceriye sahip olma
PÇ-2
Mesleği ile ilgili olarak almış olduğu teorik bilgileri gerçek bir iş ortamında uygulayabilme, verileri yorumlayabilme ve analiz etme becerisine sahip olma.
PÇ-3
Alanıyla ilgili çalışmaları yürütecek, bu süreçte araştırma projeleri planlayacak, uygulama projesinde yer alabilecek özgüvene ve yetkinliğe sahip olma.
PÇ-4
Alanıyla ilgili konularda ilgili kişi ve kurumlarla işbirliği yapabilecek düzeyde kendisini yazılı, sözlü ve görsel olarak ifade edebilme yeteneğine sahip olma.
PÇ-5
Ev Tekstili tasarımı ile ilgili bilgisayar programlarından en az birini iyi derecede kullanabilme
PÇ-6
Mesleğinde paylaşımcı ve katılımcı, çağdaş, yenilikçi, konusuyla ilgili bilgi teknolojilerinden yararlanabilen, yaşam boyu öğrenme yetisini sürdürebilme özelliklerine sahip olma
PÇ-7
Teknik kavramları irdeleyerek tasarım olgusunu sorgulayan ve düşünerek tasarlama eylemini yaşam biçimi haline dönüştürebilme
PÇ-8
Mesleğin sorunlarını anlayıp yorumlayarak, fikirlerini sözlü veya yazılı, açık bir şekilde ifade edebilme
PÇ-9
Mesleki etik ve kültürel değerlere sahip olma.
PÇ-10
Alanında edindiği bilgi ve beceriler ile yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirme.