Öğrencilere genel anlamda iletişim alanının farklı uzmanlık alanlarıyla ilişkilendirilebilecekleri farklı disiplinlerdeki kimi kuramsal bilgilerin, kavramların aktarılması ve bu çerçevede öğrencilere söz konusu kavramlar üzerinden eleştirel bir bakış açısı kazandırılması amaçlanmaktadır.
Sosyal Medya ve Pazarlama İletişimi, Halkla İlişkiler, Reklam
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
7. Hafta
Sosyal Medya ve İçerik Stratejileri
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
8. Hafta
Vize
Vize
9. Hafta
Sosyal Medya ve Gizlilik
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
10. Hafta
Sosyal Medya ve Kriz Yönetimi
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
11. Hafta
Transmedya, Post Truth Kavramları ve Örnekler
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
12. Hafta
Sosyal Medyada Algı ve İmaj Yönetimi
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
13. Hafta
Proje Sunumları
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
14. Hafta
Genel tekrar
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
15. Hafta
Final
Final
16. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
17. Hafta
Değerlendirme
Değerlendirme
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
30
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum
1
20
Final
1
50
ÖÇ-1
Hazırlanan etkinlik takvimini uygulayabilecek.
ÖÇ-2
Kuramsal bilgileri uygulama alanlarında pratik edebilecek.
ÖÇ-3
Etkinlik sonuçlarını rapor edebilecek.
ÖÇ-4
Etkinlikler düzeyinde oluşturulan stratejilerin taslaklarını hazırlayabilecek
ÖÇ-5
Belirlenen stratejileri uygulayabilecek
Program Çıktıları
PÇ-1
Öğrenciler alanla ilgili iletişim, sanat, kültür ve diğer kavramları tanımlayabilecek ve edindiği teorik bilgileri sektördeki uygulamalarla ilişkilendirebilecektir.
PÇ-2
Alanında başarıyı yakalamak için gerekli teorik kazanımları kazanacak, alanın niceliksel ve niteliksel yöntemlerini öğrenerek yaratıcı tasarımlar yapabilecektir.
PÇ-3
Öğrenciler iletişim, medya, kültür ve sanat gibi konuların tarihsel süreçlerindeki gelişimini anlayarak kültürel, sosyal ve teknolojik gelişmelerle ilgili alanda meydana gelen değişimleri ve sonuçları değerlendirebilecektir.
PÇ-4
Teknolojik, kültürel ve sosyal gelişmeleri gözlemleyecek ve bu değişiklikleri sahada uygulayabileceklerdir.
PÇ-5
Okudukları, algıladıkları ve anladıkları konuları analiz edebileceklerdir.
PÇ-6
Öğrenciler iletişim ve tasarım konularında çağdaş akademik ve profesyonel yaklaşımları benimseyecek ve çalışmalarına uyarlayabileceklerdir.
PÇ-7
Öğrenciler araştırma becerilerini geliştirerek farklı bilgi kaynaklarını ve iletişim kanallarını bir araya getirebilecek, böylece yaratıcı plan ve özgün çözümlere yol açan iletişim stratejileri geliştirebileceklerdir.
PÇ-8
Yönetim ve liderlik becerilerini geliştirerek zamanlarını ve kaynaklarını etkin bir şekilde organize edebileceklerdir.
PÇ-9
Reklam yazarlığı, müşteri temsilcisi, marka yöneticisi, iletişim stratejisti ve iletişim danışmanlığı gibi temel mesleki alanlarda ayrıntılı ve zorunlu bilgi birikimini geliştireceklerdir.
PÇ-10
Öğrenciler belirli konularda iletişim stratejisi oluşturacak ve ilgili her türlü çalışmayı gerçekleştireceklerdir.
PÇ-11
Kişisel çizgilerinde yaratıcı, özgür ve esnek çalışacaklar.
PÇ-12
Öğrenciler, projelerinin daha etkili ve inandırıcı bir yapıya kavuşturulması için gerekli fikir ve bilgileri yazılı, sözlü veya başka yollarla sağlayabilecek ve biriktirebileceklerdir.
PÇ-13
Bir çalışmada hedef kitleyle ilişki sırasında ekip çalışmasını teşvik eden destekleyiciler olacaklardır.
PÇ-14
Öğrenciler mesleğinin gerekli araç ve gereçlerini tam zamanında ve yerinde kullanabilecek, projelerini zamanında uygulayabilecektir.
PÇ-15
İletişim sürecindeki sorunlara çözüm geliştirecek ve inisiyatiflerini kullanabileceklerdir.