Lisans
Sanat ve Tasarım Fakültesi
İletişim Sanatları
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Seminer V

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
ISN7103 7 Seminer V 2/0/0 Z Türkçe 4
Dersin Amacı
Bir ürünün pazarlama iletişimini kurgularken ve hayata geçirirken, ürün hakkında bilinmesi gereken tüm bilgileri içeren ürün yönetimi planının oluşturulması, takibi ve değerlendirmesi konusunda yetkinlik sahibi olmak
Ön Koşullar Yok.
Eş Koşullar Yok.
Özel Koşullar Yok.
Öğretim Üyeleri Öğr.Gör. Özgür Kalem
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Çarşamba, 09:00-10:45, Ataköy Kampüsü, 4C-15-17
Görüşme Saatleri ve Yeri Çarşamba, 09:00-10:45, Ataköy Kampüsü, 4C-15-17
Öğretim Yöntem ve Teknikleri Anlatım.
Temel Kaynaklar

-Philip Kotler, A’dan Z’ye Pazarlama, Mediacat Yayınları,2020

-David Aaker, Markalama, Medicat Yayınları, 2014

-Bernard Marr, Büyük Veri İş başında, Medicat Yayınları, 2020

-Bernard Marr, Veri Stratejisi, Mediacat Yayınları, 2019

Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Tanışma, Ders Kapsam ve İçerik Paylaşımı Sözlü anlatım
2. Hafta ÜRÜN KAVRAM VE ÇERÇEVESİ Sözlü anlatım
3. Hafta ÜRETİM (DÜNDEN GÜNÜMÜZE ÜRETİM DÜNYASI) Sözlü anlatım
4. Hafta ÜRÜN – PAZARLAMA İLİŞKİSİ Sözlü anlatım
5. Hafta ÜRÜN YÖNETİMİNDE İLETİŞİM Sözlü anlatım
6. Hafta ÜRÜN YÖNETİMİNDE VERİ Sözlü anlatım
7. Hafta Ara sınav Ara sınav
8. Hafta ÜRÜN YÖNETİMİNDE VERİ / SATIŞ ANALİZLERİ Sözlü anlatım
9. Hafta ÜRÜN YÖNETİMİNDE REKABET TAKİBİ Sözlü anlatım
10. Hafta ÜRÜN YÖNETİMİNDE KONUMLANDIRMA – HEDEFLEME - STRATEJİ Sözlü anlatım
11. Hafta ÜRÜN YÖNETİMİNDE TEMEL SATIŞ VE İLETİŞİM MESAJLARI Sözlü anlatım
12. Hafta ÜRÜN YÖNETİMİNDE AKTİVİTE PLANLAMASI Sözlü anlatım
13. Hafta ÜRÜN YÖNETİMİNDE BÜTÇE Sözlü anlatım
14. Hafta Değerlendirme Sözlü anlatım
15. Hafta Değerlendirme Değerlendirme
16. Hafta Değerlendirme Değerlendirme
17. Hafta Değerlendirme Değerlendirme
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Derse Devam / Katılım 1 10
Final 1 50


ÖÇ-1Kurumsal sosyal sorumluluk projeleri belirleyecek.
ÖÇ-2Kuramsal bilgileri uygulama alanlarında pratik edebilecek.
ÖÇ-3Kurumsal sosyal sorumluluk düzeyinde oluşturulan stratejilerin taslaklarını hazırlayabilecek
ÖÇ-4Belirlenen stratejileri uygulayabilecek.
ÖÇ-5Etkinlik sonuçlarını rapor edebilecek.
Program Çıktıları
PÇ-1Öğrenciler alanla ilgili iletişim, sanat, kültür ve diğer kavramları tanımlayabilecek ve edindiği teorik bilgileri sektördeki uygulamalarla ilişkilendirebilecektir.
PÇ-2Alanında başarıyı yakalamak için gerekli teorik kazanımları kazanacak, alanın niceliksel ve niteliksel yöntemlerini öğrenerek yaratıcı tasarımlar yapabilecektir.
PÇ-3Öğrenciler iletişim, medya, kültür ve sanat gibi konuların tarihsel süreçlerindeki gelişimini anlayarak kültürel, sosyal ve teknolojik gelişmelerle ilgili alanda meydana gelen değişimleri ve sonuçları değerlendirebilecektir.
PÇ-4Teknolojik, kültürel ve sosyal gelişmeleri gözlemleyecek ve bu değişiklikleri sahada uygulayabileceklerdir.
PÇ-5Okudukları, algıladıkları ve anladıkları konuları analiz edebileceklerdir.
PÇ-6Öğrenciler iletişim ve tasarım konularında çağdaş akademik ve profesyonel yaklaşımları benimseyecek ve çalışmalarına uyarlayabileceklerdir.
PÇ-7Öğrenciler araştırma becerilerini geliştirerek farklı bilgi kaynaklarını ve iletişim kanallarını bir araya getirebilecek, böylece yaratıcı plan ve özgün çözümlere yol açan iletişim stratejileri geliştirebileceklerdir.
PÇ-8Yönetim ve liderlik becerilerini geliştirerek zamanlarını ve kaynaklarını etkin bir şekilde organize edebileceklerdir.
PÇ-9Reklam yazarlığı, müşteri temsilcisi, marka yöneticisi, iletişim stratejisti ve iletişim danışmanlığı gibi temel mesleki alanlarda ayrıntılı ve zorunlu bilgi birikimini geliştireceklerdir.
PÇ-10Öğrenciler belirli konularda iletişim stratejisi oluşturacak ve ilgili her türlü çalışmayı gerçekleştireceklerdir.
PÇ-11Kişisel çizgilerinde yaratıcı, özgür ve esnek çalışacaklar.
PÇ-12Öğrenciler, projelerinin daha etkili ve inandırıcı bir yapıya kavuşturulması için gerekli fikir ve bilgileri yazılı, sözlü veya başka yollarla sağlayabilecek ve biriktirebileceklerdir.
PÇ-13Bir çalışmada hedef kitleyle ilişki sırasında ekip çalışmasını teşvik eden destekleyiciler olacaklardır.
PÇ-14Öğrenciler mesleğinin gerekli araç ve gereçlerini tam zamanında ve yerinde kullanabilecek, projelerini zamanında uygulayabilecektir.
PÇ-15İletişim sürecindeki sorunlara çözüm geliştirecek ve inisiyatiflerini kullanabileceklerdir.
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11PÇ 12PÇ 13PÇ 14PÇ 15
ÖÇ 1               
ÖÇ 2               
ÖÇ 3               
ÖÇ 4               
ÖÇ 5