Lisans
Sanat ve Tasarım Fakültesi
İletişim Sanatları
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Staj I

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
ISN6100 6 Staj I 0/0/0 Z Türkçe 3
Dersin Amacı
Öğrencilerin, alanları ile ilgili dört yıl boyunca edindikleri mesleki bilgilerini iş yaşamında bir bütünlük içerisinde uygulayabilmeleri ve deneyim kazanmaları amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar Yok.
Eş Koşullar Yok.
Özel Koşullar Yok.
Öğretim Üyeleri Prof.Dr.Öykü Ezgi Yıldız Balaban
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğretim Yöntem ve Teknikleri Staj yapılan kurumda, kurumiçi ve kurumdışı halkla ilişkiler, reklam araç ve teknikleri
Temel Kaynaklar
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
2. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
3. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
4. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
5. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
6. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
7. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
8. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
9. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
10. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
11. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
12. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
13. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
14. Hafta Staj yapılan kurumda, kurumun belirlediği iş akışı ve görev tanımı çerçevesinde yapılan uygulamalar Saha çalışması
15. Hafta Staj Raporu teslimi Staj Raporu teslimi
16. Hafta Staj Raporu teslimi Staj Raporu teslimi
17. Hafta Staj Raporu teslimi Staj Raporu teslimi
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)


ÖÇ-1Alanıyla ilgili edindiği bilgileri iş yaşamında pratik edebilecek
ÖÇ-2Bilimsel ve uygulayımsal olarak eksiklerini saptayabilecek.
ÖÇ-3Kendini özgürce ifade edebilecek
ÖÇ-4Durumlar, olaylar çerçevesinde karşılaştığı sorunlara çözüm üretebilecek.
ÖÇ-5Mesleki açıdan farklı derslerde kazandığı bilgileri içinde bulunduğu duruma göre uyarlayabilecek.
Program Çıktıları
PÇ-1Öğrenciler alanla ilgili iletişim, sanat, kültür ve diğer kavramları tanımlayabilecek ve edindiği teorik bilgileri sektördeki uygulamalarla ilişkilendirebilecektir.
PÇ-2Alanında başarıyı yakalamak için gerekli teorik kazanımları kazanacak, alanın niceliksel ve niteliksel yöntemlerini öğrenerek yaratıcı tasarımlar yapabilecektir.
PÇ-3Öğrenciler iletişim, medya, kültür ve sanat gibi konuların tarihsel süreçlerindeki gelişimini anlayarak kültürel, sosyal ve teknolojik gelişmelerle ilgili alanda meydana gelen değişimleri ve sonuçları değerlendirebilecektir.
PÇ-4Teknolojik, kültürel ve sosyal gelişmeleri gözlemleyecek ve bu değişiklikleri sahada uygulayabileceklerdir.
PÇ-5Okudukları, algıladıkları ve anladıkları konuları analiz edebileceklerdir.
PÇ-6Öğrenciler iletişim ve tasarım konularında çağdaş akademik ve profesyonel yaklaşımları benimseyecek ve çalışmalarına uyarlayabileceklerdir.
PÇ-7Öğrenciler araştırma becerilerini geliştirerek farklı bilgi kaynaklarını ve iletişim kanallarını bir araya getirebilecek, böylece yaratıcı plan ve özgün çözümlere yol açan iletişim stratejileri geliştirebileceklerdir.
PÇ-8Yönetim ve liderlik becerilerini geliştirerek zamanlarını ve kaynaklarını etkin bir şekilde organize edebileceklerdir.
PÇ-9Reklam yazarlığı, müşteri temsilcisi, marka yöneticisi, iletişim stratejisti ve iletişim danışmanlığı gibi temel mesleki alanlarda ayrıntılı ve zorunlu bilgi birikimini geliştireceklerdir.
PÇ-10Öğrenciler belirli konularda iletişim stratejisi oluşturacak ve ilgili her türlü çalışmayı gerçekleştireceklerdir.
PÇ-11Kişisel çizgilerinde yaratıcı, özgür ve esnek çalışacaklar.
PÇ-12Öğrenciler, projelerinin daha etkili ve inandırıcı bir yapıya kavuşturulması için gerekli fikir ve bilgileri yazılı, sözlü veya başka yollarla sağlayabilecek ve biriktirebileceklerdir.
PÇ-13Bir çalışmada hedef kitleyle ilişki sırasında ekip çalışmasını teşvik eden destekleyiciler olacaklardır.
PÇ-14Öğrenciler mesleğinin gerekli araç ve gereçlerini tam zamanında ve yerinde kullanabilecek, projelerini zamanında uygulayabilecektir.
PÇ-15İletişim sürecindeki sorunlara çözüm geliştirecek ve inisiyatiflerini kullanabileceklerdir.
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10PÇ 11PÇ 12PÇ 13PÇ 14PÇ 15
ÖÇ 1               
ÖÇ 2               
ÖÇ 3               
ÖÇ 4               
ÖÇ 5