Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Dijital Çağda İletişim

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MEP1003 1 Dijital Çağda İletişim 2/0/0 Z Türkçe 2
Dersin Amacı
Öğrencilerin yeni medya ile iletişim pratiklerinin nasıl değiştiğini kavrayabilmesi, dijitalleşen iletişimin farklı alanlardaki uygulamaları hakkında detaylı bilgi sahibi olması, bilgi-iletişim teknolojilerindeki hızlı değişimin takipçisi ve uygulayıcısı olmaları amaçlanmaktadır. 
Ön Koşullar XXX Ders Adı...
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar Ders aktivitelerine katılım
Öğretim Üyeleri Öğr. Gör.Oğuzcan Akgöl
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Cuma, İK2B07, 9.30-11.20
Görüşme Saatleri ve Yeri Çarşamba, 15.00-16.00
Öğretim Yöntem ve Teknikleri Anlatım, Sunum, Örnekler Üzerinden Tartışma
Temel Kaynaklar  Ders Notları
Diğer Kaynaklar  - İletişim Kitabı (Doğru İletişim için 44 Fikir), Mikael Krogerus&Roman Tschappeler, The Kitap

- Dijital Çağda İletişimi, Editör: Suat Gezgin, Eğitim Yayınevi

- Dijital Çağda İletişim Okumaları-1, Gülbuğ Erol&Hasan Topbaş, Hiperyayın

Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Giriş ve tanışma Sözlü Anlatım
2. Hafta İletişim Kavramına Bakış Sözlü Anlatım
3. Hafta Dil, kültür ve iletişim etkileşimi Sözlü Anlatım
4. Hafta İletişim Modelleri Sözlü Anlatım
5. Hafta İletişim Türleri Sözlü Anlatım
6. Hafta İletişim Biçimleri Sözlü Anlatım
7. Hafta Dijital Yerliler ve Göçmenler Sözlü Anlatım
8. Hafta Ara Sınav
9. Hafta Dijital İletişimde gizlilik ve güvenlik Sözlü Anlatım
10. Hafta İletişim ve ekonomi politik Sözlü Anlatım
11. Hafta Simülasyon ve Simülakr Sözlü Anlatım
12. Hafta Dijital Okuryazarlık Sözlü Anlatım
13. Hafta Medya ve Küreselleşme Sözlü Anlatım
14. Hafta Kültür Endüstrisi ve Medya Sözlü Anlatım
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


ÖÇ-1Yeni iletişim teknolojilerini ve özelliklerini bilmek
ÖÇ-2Dijital iletişimi kolaylaştıran araçlar ve uygulamalar hakkında detaylı bilgi sahibi olmak
ÖÇ-3Sosyal medya platformları ve etkileşim biçimleri hakkında detaylı bilgiye sahip olmak
ÖÇ-4Hızla değişen ve gelişen dijital iletişim teknolojilerinin yakın takipçisi ve uygulayıcısı olmak
Program Çıktıları
PÇ-1P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10
ÖÇ 1          
ÖÇ 2          
ÖÇ 3          
ÖÇ 4