Öğrencilerin yeni medya ile iletişim pratiklerinin nasıl değiştiğini kavrayabilmesi, dijitalleşen iletişimin farklı alanlardaki uygulamaları hakkında detaylı bilgi sahibi olması, bilgi-iletişim teknolojilerindeki hızlı değişimin takipçisi ve uygulayıcısı olmaları amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar
XXX Ders Adı...
Eş Koşullar
XXX Ders Adı...
Özel Koşullar
Ders aktivitelerine katılım
Öğretim Üyeleri
Öğr. Gör.Oğuzcan Akgöl
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Cuma, İK2B07, 9.30-11.20
Görüşme Saatleri ve Yeri
Çarşamba, 15.00-16.00
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Anlatım, Sunum, Örnekler Üzerinden Tartışma
Temel Kaynaklar
Ders Notları
Diğer Kaynaklar
- İletişim Kitabı (Doğru İletişim için 44 Fikir), Mikael Krogerus&Roman Tschappeler, The Kitap
- Dijital Çağda İletişimi, Editör: Suat Gezgin, Eğitim Yayınevi
Yeni iletişim teknolojilerini ve özelliklerini bilmek
ÖÇ-2
Dijital iletişimi kolaylaştıran araçlar ve uygulamalar hakkında detaylı bilgi sahibi olmak
ÖÇ-3
Sosyal medya platformları ve etkileşim biçimleri hakkında detaylı bilgiye sahip olmak
ÖÇ-4
Hızla değişen ve gelişen dijital iletişim teknolojilerinin yakın takipçisi ve uygulayıcısı olmak
Program Çıktıları
PÇ-1
P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2
P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3
P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4
P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5
P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6
P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7
P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8
P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9
P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10
P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak