Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.

E-Ticaret ve Pazarlama Programı Programı Ana Sayfası / Program Ders Planı / Dijital Pazarlama İletişimi ve Stratejileri

Dijital Pazarlama İletişimi ve Stratejileri

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MEP3000 3 Dijital Pazarlama İletişimi ve Stratejileri 1/2/0 Z Türkçe 3
Dersin Amacı
Öğrencilerin, dijital çağda pazarlama iletişimi stratejileri geliştirebilmeleri için başta internet sitesi, arama motoru optimizasyonu, sosyal medya, dijital reklamcılık ile ilgili konular olmak üzere güncel örnekler üzerinden teorik ve pratik bilgi sahibi olmasını sağlamaktır.
Ön Koşullar
Eş Koşullar
Özel Koşullar
Öğretim Üyeleri Öğr. Gör. Rıza Bora Kartal
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Perşembe 09:00-11:45 2A01
Görüşme Saatleri ve Yeri Perşembe 09:00-11:45 2A01
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -Anlatım, örnekleme, tartışma, uygulama
Temel Kaynaklar -Ders Notları
Diğer Kaynaklar - Dijital Pazarlama, Damian Ryan, Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları

- Dijital Pazarlama Stratejisi, Simon Kingsnorth, Nobel

Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Giriş Dersi; Dijital Pazarlama Nedir? Anlatım, Örnekleme, Tartışma
2. Hafta Dijital Pazarlama ve İşletme Stratejisi Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
3. Hafta Dijital Pazarlama İletişiminde Planlama Süreci ve Rakip Analizi Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
4. Hafta Dijital Pazarlama İletişiminde İnternet Sitelerinin Rolü Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
5. Hafta Arama Motoru Optimizasyonu Temel Kavramlar Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
6. Hafta Dijital Pazarlama İletişiminde İçerik Stratejisi Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
7. Hafta Dijital Pazarlama İletişiminde Sosyal Ağlar & Dijital Reklamcılık Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
8. Hafta Vize Değerlendirme
9. Hafta E-Posta Pazarlama & Dijital Pazarlamada MİY Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
10. Hafta Dijital Pazarlama ve Büyük Veri Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
11. Hafta Öğrenci Sunumları I Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
12. Hafta Öğrenci Sunumları II Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
13. Hafta Dijital Pazarlamada Analiz ve Raporlama Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
14. Hafta Genel Değerlendirme ve Kapanış Dersi Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
15. Hafta Final Değerlendirme
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar) 1 40
Final 1 60


ÖÇ-1Dijital Pazarlama ile İlgili Temel ve Pratik Bilgi Sahibi Olmak
ÖÇ-2Dijital Pazarlama Stratejileri Geliştirebilmek
ÖÇ-3Dijital Pazarlama ile İlgili Planlama ve Süreç Takibi Yapabilmek
ÖÇ-4Dijital Pazarlama Performans Değerlendirmesi Yapabilmek
Program Çıktıları
PÇ-1P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10
ÖÇ 1          
ÖÇ 2          
ÖÇ 3          
ÖÇ 4