-Ürper, Yılmaz. Girişimcilik, Anadolu Üni. Yayını, 2013
- Uzkurt, Cevahir, Ahmet Emre Demirci, Yenilik Yönetimi, Anadolu Üni. Yayını, 2018
- Karagül, Arman Aziz, Elektronik Ticaret, Anadolu Üni. Yayını, 2013
- Eric Ries (2012). Yalın Yeni Girişim: Bugünün girişimcileri sürekli yeniliği kullanarak çok başarılı işleri nasıl ortaya çıkarır? Özyeğin Üniversitesi yayınları.
-Alexander Osterwalder ve Yves Pigneur (2016). İş Modeli Üretimi: Optimist.
-Steve Blank (2017). Girişimcinin El Kitabı: Boyut yayınları.
- Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi (2016). Kahraman Çatı (ed.). Nobel Akademik Yayıncılık.
Yeni Ekonomi, Bilgi Ekonomisi, Dijital Ekonomi, Yenilik ve Yaratıcılık Kavramları
Anlatım, Örnekleme, Sunum,Quiz
4. Hafta
Kurum İçi Girişimcilik ve Yeni Teknoloji
Anlatım, Örnekleme, Sunum,Quiz
5. Hafta
Dijitalleşme ve Sosyal Girişimcilik
Anlatım, Örnekleme, Sunum, Quiz
6. Hafta
İş Modeli ve Dijital İşletme Stratejileri
Anlatım, Örnekleme, Sunum, Quiz
7. Hafta
Girişimcilik, Kültür ve Küreselleşme
Anlatım, Örnekleme, Sunum, Quiz
8. Hafta
Yeni bir İş Kurma, Mevcut Bir İşletmeyi Satın Alma
Anlatım, Örnekleme, Sunum, Quiz
9. Hafta
ARGE ve İnovasyon Yönetimi, Franchising
Anlatım, Örnekleme, Sunum, Quiz
10. Hafta
Küçük İşletmelerin Kuruluş Sorunları
Anlatım, Örnekleme, Sunum, Quiz
11. Hafta
Küçük İşletmelerde Büyüme
Anlatım, Örnekleme, Sunum, Quiz
12. Hafta
Girişimcilikte Başarı ve Başarısızlık Nedenleri
Anlatım, Örnekleme, Sunum, Quiz
13. Hafta
Dijital Girişimciliğin Finansmanı
Anlatım, Örnekleme, Sunum, Quiz
14. Hafta
Girişimcilik ve İnovasyon Ekosistemi
Anlatım, Örnekleme, Sunum, Quiz
15. Hafta
Final Sınavı
Değerlendirme
16. Hafta
Final Sınavı
Değerlendirme
17. Hafta
Final Sınavı
Değerlendirme
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Kısa sınav(lar)
10
40
Final
1
60
ÖÇ-1
Dijital girişimcilerin pazarlama yöntemleri ve gelir modellerini bilmek
ÖÇ-2
Dijital girişimciliğe dair temel bilgi ve becerileri edinmek
ÖÇ-3
İnovasyonun bireysel ve toplumsal açıdan önemini ve gerekliliklerini kavramak
ÖÇ-4
Yaratıcı ve girişimci fikirlerin geliştirilmesi ve uygulanması konusunda yetkinlik kazanmak
ÖÇ-5
Dijital girişimcilerin finansman kaynak ve yöntemlerini anlamak
Program Çıktıları
PÇ-1
P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2
P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3
P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4
P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5
P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6
P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7
P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8
P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9
P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10
P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak