Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Dijital Reklamcılık

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MEP3002 3 Dijital Reklamcılık 0/3/0 Z Türkçe 3
Dersin Amacı
Öğrencilerin, arama motoru reklamcılığı ve sosyal ağ reklamcılığı başta olmak üzere dijital reklamcılık ile ilgili uygulamaları kavrayabilmesi ve farklı sektörlere yönelik dijital reklamcılık stratejileri geliştirebilmesi.
Ön Koşullar Yoktur
Eş Koşullar Yoktur
Özel Koşullar Ders takibi ve sınıf içi etkinliklere katılım
Öğretim Üyeleri Öğr.Gör. Büşra Kaya
Asistanlar ...
Ders Gün,Saat ve Yeri Salı, 12.00 - 14.00 - İncirli Yerleşkesi 2B05 numaralı derslik
Görüşme Saatleri ve Yeri Salı, 11.00 - 12.00 - İncirli Yerleşkesi 3A04 numaralı oda
Öğretim Yöntem ve Teknikleri - Anlatım, örnekleme, uygulama, tartışma
Temel Kaynaklar - Ders notları
Diğer Kaynaklar - Dijital Çağda Ogilvy’ye Göre Reklamcılık, Miles Young, The Kitap

- Satan Reklam Yaratmak, Luke Sullivan-Sam Bennett, MediaCat
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Giriş Dersi; Reklamcılık ile İlgili Temel Kavramlar Anlatım, Örnekleme, Tartışma
2. Hafta Örneklerle Reklamcılıkta Stratejinin Önemi Anlatım, Örnekleme, Tartışma
3. Hafta Dijital Reklamcılıkta Planlama Süreci & Uygulama Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
4. Hafta Dijital Reklamcılıkta İçerik ve Tasarım & Uygulama Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
5. Hafta Arama Motoru Reklamcılığı Uygulamaları I Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
6. Hafta Arama Motoru Reklamcılığı Uygulamaları II Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
7. Hafta Sosyal Ağ Reklamcılığı Uygulamaları I Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
8. Hafta Sosyal Ağ Reklamcılığı Uygulamaları II Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
9. Hafta Re-Marketing & Uygulamaları Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
10. Hafta Dijital Reklamcılıkta Sık Kullanılan Diğer Stratejiler Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
11. Hafta Dijital Reklamcılıkta Ölçümleme ve Analiz Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
12. Hafta Öğrenci Proje Sunumları Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
13. Hafta Öğrenci Proje Sunumları Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
14. Hafta Kapanış Dersi; Genel Değerlendirme Anlatım, Örnekleme, Uygulama, Tartışma
15. Hafta Final Değerlendirme
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Final 1 100


ÖÇ-1Dijital Reklamcılık ile İlgili Temel ve Pratik Bilgi Sahibi Olmak
ÖÇ-2Dijital Reklamcılık Stratejileri Geliştirebilmek
ÖÇ-3Dijital Reklamcılık ile İlgili Planlama ve Süreç Takibi Yapabilmek
ÖÇ-4Dijital Reklamcılıkta Performans Değerlendirmesi Yapabilmek
Program Çıktıları
PÇ-1P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10
ÖÇ 1          
ÖÇ 2          
ÖÇ 3          
ÖÇ 4