Yeni medya, hem gündelik hayatın hem de birçok iş alanının pratiklerini değiştirerek iletişim stratejilerinin önemli bir parçası haline geldi. Sosyal medya ve içerik pazarlama dersinin amacı; sosyal medya kavramını, sosyal ağların özelliklerini ve farklı alanlarda kullanımlarını tartışmak, sosyal ağlar üzerinden markalara yönelik içerik ve pazarlama stratejileri geliştirebilmektir. Ders, farklı sektörlerde kullanılabilecek başarılı bir sosyal medya iletişim planı hazırlayabilmek için önem taşımaktadır.
Sosyal Medya ve Pazarlama İletişimi, Halkla İlişkiler, Reklam
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
7. Hafta
Sosyal Medya ve İçerik Stratejileri
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
8. Hafta
Vize
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
9. Hafta
Sosyal Medya ve Gizlilik
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
10. Hafta
Sosyal Medya ve Kriz Yönetimi
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
11. Hafta
Transmedya, Post Truth Kavramları ve Örnekler
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
12. Hafta
Sosyal Medyada Algı ve İmaj Yönetimi
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
13. Hafta
Proje Sunumları
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
14. Hafta
Genel tekrar
Anlatım, Örnekleme, Tartışma, Uygulama
15. Hafta
Final
Final
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
30
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum
1
20
Final
1
50
ÖÇ-1
Sosyal Ağlar ile İlgili Temel ve Pratik Bilgi Sahibi Olmak
ÖÇ-2
Sosyal Ağlarda Strateji Geliştirebilmek
ÖÇ-3
Sosyal Ağ Pazarlaması ile İlgili Planlama ve Süreç Takibi Yapabilmek
ÖÇ-4
Sosyal Ağlarda Performans Değerlendirmesi Yapabilmek
Program Çıktıları
PÇ-1
P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2
P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3
P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4
P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5
P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6
P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7
P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8
P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9
P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10
P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak