Öğrencilerin, dijital iletişim ortamında içerik yazma pratiği kazanabilmesi, içerik stratejisi geliştirebilmesi, etkileşimli içerik üretebilmesi ve ilgili araçları kullanabilmesi amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar
Yoktur
Eş Koşullar
Yoktur
Özel Koşullar
Ders takibi ve sınıf içi uygulamalara katılım
Öğretim Üyeleri
Öğr.Gör. Büşra Kaya
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Pazartesi - 11.00-14.00, İncirli Yerleşkesi, 1A01 numaralı derslik
Görüşme Saatleri ve Yeri
Salı - 11.00-12.00 arası, İncirli Yerleşkesi, 3A04 numaralı derslik
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma, sınıf içi uygulama
Temel Kaynaklar
-Ders Notları
Diğer Kaynaklar
-Online İçerik Yazarlığı, Dr. Selçuk Dalgalıdere, İskenderiye Kitap
-İçerik Pazarlaması, Alev Kocak Alam, Kriter Yayınevi
Giriş Dersi; İçerik Nedir, Neden Önemlidir?, Etkileşimli İçerik ve Önemi
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma
2. Hafta
İçerik P
azarlaması & Hikaye Anlatıcılığı
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma
3. Hafta
Dijital Pazarlama İletişiminde İçerik Üretimi ve Kapsamı
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma
4. Hafta
İçerik Üretimi ile İlgili Kurallar ve Araçlar I & (Uygulama I)
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma
5. Hafta
İçerik Üretimi ile İlgili Kurallar ve Araçlar II & (Uygulama II)
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma
6. Hafta
İçerik Üretimi ile İlgili Kurallar ve Araçlar III & (Uygulama III)
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma
7. Hafta
İçerik Üretiminde Görsel Çalışmalar
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma
8. Hafta
Ara sınav
Ara sınav
9. Hafta
Dijital İçerik Stratejisi Geliştirme; Pratikler, Örnekler ve Başarı Hikayeleri
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma
10. Hafta
Dijital İçerik Stratejisi Geliştirme I (Uygulama IV)
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma
11. Hafta
Dijital İçerik Stratejisi Geliştirme II (Uygulama V)
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma
12. Hafta
Öğrenci Projeleri/Sunumlar
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma
13. Hafta
Öğrenci Projeleri/Sunumlar
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma
14. Hafta
Genel Değerlendirme ve Kapanış Dersi
Görsel, işitsel ve sözlü anlatım, tartışma
15. Hafta
Final
Final
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
İçerik yazma ile ilgili pratiklere hakim olmak
ÖÇ-2
İçerik stratejisi geliştirebilmek
ÖÇ-3
Etkileşimli içerik üretebilmek
Program Çıktıları
PÇ-1
P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2
P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3
P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4
P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5
P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6
P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7
P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8
P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9
P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10
P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak