Ders kapsamında, katılımcıların; temel müşteri ilişkileri yönetimi kavramları, deneyim kavramı, yeni nesil dijital müşteri ilişkileri yönetimi konularına hakim olmalarını sağlayarak, işletmelerin müşteri ilişkilerini oluşturmada ve geliştirmede nasıl bir yol izlediğinin bilgilendirilmesi amaçlanmaktadır.
Ön Koşullar
XXX Ders Adı...
Eş Koşullar
XXX Ders Adı...
Özel Koşullar
Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri
Öğr. Gör. Emine Anık
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
PERŞEMBE, 13:00-15:00, 2A08, İNCİRLİ YERLEŞKESİ
Görüşme Saatleri ve Yeri
PERŞEMBE, 13:00, 2A08, İNCİRLİ YERLEŞKESİ
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
-Anlatım, sunum, örnek olay analizi
Temel Kaynaklar
--MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ: 4.0 ÇAĞINDA REKABETTE BAŞARININ SIRRI, CAN ERDEM VE NİHAT TAVŞAN, 2019, BETA YAYINEVİ
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
2. Hafta
DENEYİM KAVRAMI VE MÜŞTERİ DENEYİMİ
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
3. Hafta
MÜŞTERİ DENEYİMİ VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
4. Hafta
MÜŞTERİ YOLCULUĞU HARİTASI HAZIRLAMAK
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
5. Hafta
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
6. Hafta
YENİ NESİL MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ- SOSYAL CRM
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
7. Hafta
SOSYAL MEDYADA MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
8. Hafta
MÜŞTERİ BİLİNÇ YOLCULUĞU
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
9. Hafta
GENEL TEKRAR
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
10. Hafta
MÜŞTERİ DENEYİMİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ MARKA KİŞİLİĞİ VE MARKA İMAJI İLİŞKİSİ
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
11. Hafta
MÜŞTERİ DENEYİMİ TASARIMI- İÇERİK PAZARLAMASI
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
12. Hafta
DİJİTAL DÜNYADA MÜŞTERİ DENEYİMİ TRENDLERİ
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
13. Hafta
ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
14. Hafta
GENEL TEKRAR
GÖRSEL VE SÖZEL ANLATIM, SUNUM, ÖRNEK OLAY ANALİZLERİ
15. Hafta
FİNAL
SINAV
16. Hafta
FİNAL
SINAV
17. Hafta
FİNAL
SINAV
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
Rekabet şartlarında müşteri ilişkileri yönetiminin önemini kavrayabilmek
ÖÇ-2
Dijital çağda müşteri deneyimi pratikleri hakkında detaylı bilgi sahibi olmak
ÖÇ-3
Dijital çağda müşteri deneyimi ile ilgili strateji geliştirebilmek
ÖÇ-4
Müşteri deneyimi haritası hazırlamak ve müşteri deneyimi tasarımı yapmak hakkında bilgi sahibi olmak
ÖÇ-5
Müşteri deneyimi ve güncel pazarlama trendleri hakkında bilgilenmek.
Program Çıktıları
PÇ-1
P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2
P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3
P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4
P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5
P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6
P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7
P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8
P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9
P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10
P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak