Dijital Kampanyalar dersinin amacı, öğrencilere etkili dijital pazarlama kampanyaları tasarlamak, uygulamak ve yönetmek için gerekli bilgi ve becerileri kazandırmaktır. Ders, hedef kitleye etkin bir şekilde ulaşmak ve iş hedeflerine ulaşmak için dijital kampanyaların nasıl oluşturulacağı konusunda pratik deneyim sunmayı hedefler.
Ön Koşullar
.
Eş Koşullar
.
Özel Koşullar
.
Öğretim Üyeleri
Öğr. Gör. İrem Oran
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Salı, 15:00-16:50, 4A01, İncirli Yerleşkesi
Görüşme Saatleri ve Yeri
Perşembe, 11:00-11:50, 2A03 İncirli Yerleşkesi
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
-Anlatım, Örnekleme, Tartışma
Temel Kaynaklar
- Ders Notları
Diğer Kaynaklar
- Pazarlama İletişimi Yönetimi, Yavuz Odabaşı-Mine Oyman, MediaCat
- Pazarlamanın 22 Kuralı, Al Ries-Jack Trout, MediaCat
- Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri, Erdoğan Koç, Seçkin Yayıncılık
- İknanın Psikolojisi, Robert B. Cialdini, Mediacat Kitapları
Dijital kampanyaların temel kavramlarını ve önemini anlamak.
ÖÇ-2
Kampanya planlama sürecini ve stratejilerini oluşturabilmek.
ÖÇ-3
Farklı dijital kanallarda kampanya yürütme becerisi kazanmak.
ÖÇ-4
Dijital pazarlama alanındaki yenilikleri takip ederek gelecek odaklı kampanya stratejileri geliştirebilmek.
Program Çıktıları
PÇ-1
P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2
P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3
P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4
P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5
P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6
P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7
P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8
P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9
P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10
P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak