Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Dijital Kampanyalar

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MEP0026 Dijital Kampanyalar 1/1/0 SA Türkçe 2
Dersin Amacı
Dijital Kampanyalar dersinin amacı, öğrencilere etkili dijital pazarlama kampanyaları tasarlamak, uygulamak ve yönetmek için gerekli bilgi ve becerileri kazandırmaktır. Ders, hedef kitleye etkin bir şekilde ulaşmak ve iş hedeflerine ulaşmak için dijital kampanyaların nasıl oluşturulacağı konusunda pratik deneyim sunmayı hedefler.
Ön Koşullar .
Eş Koşullar .
Özel Koşullar .
Öğretim Üyeleri Öğr. Gör. İrem Oran
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Salı, 15:00-16:50, 4A01, İncirli Yerleşkesi
Görüşme Saatleri ve Yeri Perşembe, 11:00-11:50, 2A03 İncirli Yerleşkesi
Öğretim Yöntem ve Teknikleri -Anlatım, Örnekleme, Tartışma
Temel Kaynaklar - Ders Notları
Diğer Kaynaklar - Pazarlama İletişimi Yönetimi, Yavuz Odabaşı-Mine Oyman, MediaCat

- Pazarlamanın 22 Kuralı, Al Ries-Jack Trout, MediaCat

- Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri, Erdoğan Koç, Seçkin Yayıncılık

- İknanın Psikolojisi, Robert B. Cialdini, Mediacat Kitapları

- Kültür Kodu, Clotaire Rapaille, FGP YAYINCILIK

- Konumlandırma, Jack Trout, MediaCat Yayıncılık

-Mor İnek Farklılaşarak İşinizi Dönüştürün - Seth Godin, MediaCat Yayıncılık

Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Giriş ve Temel Kavramlar Anlatım, Örnekleme, Tartışma
2. Hafta Dijital Pazarlama Kanallarına Genel Bakış Anlatım, Örnekleme, Tartışma
3. Hafta Dijital Pazarlamada Hedef Kitle Belirleme Anlatım, Örnekleme, Tartışma
4. Hafta Sosyal Medya Kampanyaları Anlatım, Örnekleme, Tartışma
5. Hafta Dijital Reklam Kampanyaları Anlatım, Örnekleme, Tartışma
6. Hafta İçerik Pazarlaması ve Arama Motoru Optimizasyonu Anlatım, Örnekleme, Tartışma
7. Hafta E-Posta Pazarlama Kampanyaları Anlatım, Örnekleme, Tartışma
8. Hafta Kampanya Hedefleri ve Stratejileri Anlatım, Örnekleme, Tartışma
9. Hafta Kampanya Planlama Süreci Anlatım, Örnekleme, Tartışma
10. Hafta Örnek Dijital Kampanyalar Anlatım, Örnekleme, Tartışma
11. Hafta Öğrenci Proje Sunumları Uygulama, Anlatım, Örnekleme, Tartışma
12. Hafta Öğrenci Proje Sunumları Uygulama, Anlatım, Örnekleme, Tartışma
13. Hafta Öğrenci Proje Sunumları Uygulama, Anlatım, Örnekleme, Tartışma
14. Hafta Genel Değerlendirme ve Kapanış Dersi Anlatım, Örnekleme, Tartışma
15. Hafta Final Sınavı Yazılı Sınav
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)
Ödevler / Dönem Ödevi / Sunum 1 50
Projeler 1 50


ÖÇ-1Dijital kampanyaların temel kavramlarını ve önemini anlamak.
ÖÇ-2Kampanya planlama sürecini ve stratejilerini oluşturabilmek.
ÖÇ-3Farklı dijital kanallarda kampanya yürütme becerisi kazanmak.
ÖÇ-4Dijital pazarlama alanındaki yenilikleri takip ederek gelecek odaklı kampanya stratejileri geliştirebilmek.
Program Çıktıları
PÇ-1P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10
ÖÇ 1          
ÖÇ 2          
ÖÇ 3          
ÖÇ 4