Lisans
Meslek Yüksek Okulu
E-Ticaret ve Pazarlama Programı
Anlık RSS Bilgilendirmesi İçin Tıklayınız.Düzenli bilgilendirme E-Postaları almak için listemize kaydolabilirsiniz.


Marka Yönetimi

Ders KoduYarıyıl Ders Adı T/U/L Türü Öğrenim Dili AKTS
MEP0533 Marka Yönetimi 2/0/0 SA Türkçe 2
Dersin Amacı
 Marka kavramı hakkında genel teorik bilgilere dahip olarak, marka konumlandırma, marka denkliği, marka kimliği gibi önemli yönetimsel konulara hakimiyet kazandırmak amaçlanmaktadır. 
Ön Koşullar XXX Ders Adı...
Eş Koşullar XXX Ders Adı...
Özel Koşullar Dersin alınabilmesi için öğrenciden beklenen asgari yeterlilikler.(Örnekler: Yabancı dil seviyesi, derse devam, önceden edindiği kurumsal yeterlilikler vs. gibi)
Öğretim Üyeleri Öğr. Gör. Merve Üstündağ Eralp
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri Cuma - 11:00-12:50 - 1A01
Görüşme Saatleri ve Yeri Öğretim Üyesinin ismi, Gün, XX.XX-XX.XX, xxx Yerleşkesi Ofis no
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Temel Kaynaklar   Aaker, D., (2010), Güçlü Markalar Yaratmak, İstanbul: Mediacat.

Babür Tosun, N. (2016) Marka Yönetimi, İstanbul , Beta
Diğer Kaynaklar
Haftalık Ders Programı
Hafta Dersin İçeriği Öğretim Yöntem ve Teknikleri
1. Hafta Giriş, Tanışma, Genel Bilgiler Sözlü Anlatım
2. Hafta Marka kavramına giriş Sözlü Anlatım
3. Hafta Marka ve ürün farkı Sözlü Anlatım
4. Hafta Markalaşma Süreci Sözlü Anlatım
5. Hafta Marka Kimliği Unsurları Sözlü Anlatım
6. Hafta Marka Kimliği Unsurları ve Marka Kültürü Sözlü Anlatım
7. Hafta Ara Sınav
8. Hafta Marka Kişiliği ve Kültürü Sözlü Anlatım
9. Hafta Marka İmajı ve Algılanan Kalite Sözlü Anlatım
10. Hafta Marka Çağrışımları Sözlü Anlatım
11. Hafta Marka Sadakati Sözlü Anlatım
12. Hafta Marka Konumlandırma Sözlü Anlatım
13. Hafta Genel Değerlendirme Sözlü Anlatım
14. Hafta Final
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri Adet Yüzdesi(%)


ÖÇ-1Marka ile ilgili kavramlar hakkında bilgi sahibi olmak
ÖÇ-2Rekabet şartlarında marka olmanın önemini kavramak
ÖÇ-3Markanın tarihsel sürecini bilmek
ÖÇ-4Marka iletişimi ve yönetimi ile ilgili pratikleri kavramak
ÖÇ-5Marka yönetim stratejilerini öğrenmek
Program Çıktıları
PÇ-1P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak
Alan Yeterlilikleri Matrisi
Program Çıktıları - Öğrenim Çıktıları Matrisi
--
 PÇ 1PÇ 2PÇ 3PÇ 4PÇ 5PÇ 6PÇ 7PÇ 8PÇ 9PÇ 10
ÖÇ 1          
ÖÇ 2          
ÖÇ 3          
ÖÇ 4          
ÖÇ 5