Öğrencilere, Kurumsal İletişim kavramını, önemini anlatmak, kurumlardaki uygulamaları tanıtmak, Kurumsal İletişimi bir bütün olarak değerleme ve uygulamalarda yer alabilme becerileri kazandırmak.
Ön Koşullar
---
Eş Koşullar
----
Özel Koşullar
---
Öğretim Üyeleri
Öğr. Gör Selin Okumuş
Asistanlar
Ders Gün,Saat ve Yeri
Pazartesi, 14:00 - 16:00, 2B01
Görüşme Saatleri ve Yeri
Öğr. Gör. Selin Okumuş, Cuma 11:00-12:00
Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Ders anlatımı, proje hazırlama ve sunumu, sınıf içi tartışma ve örnek olay analizi, sınıf içi okuma ve anlama çalışmaları.
Kurumsal reklamcılık; tanımı, önemi, özellikleri, faydaları, temel kavramlar, uygulamalar.
Sözlü anlatım
10. Hafta
Satış ve geliştirme; hedef kitle seçimi, tutundurma planlaması, etkinlik organizasyonu.
Sözlü anlatım
11. Hafta
Sergi ve fuarlar; tanımı, önemi, ön hazırlık, stant tasarım, planlama, ekip yönetimi, promosyon ve tanıtım.
Sözlü anlatım
12. Hafta
Etkinlik yönetimi; tasarım, planlama, süreç yönetimi, hizmet alma, ekip oluşturma.
Sözlü anlatım
13. Hafta
Kriz yönetimi; krizin tanımı, kriz yönetim süreci, kriz iletişim planı.
Sözlü anlatım
14. Hafta
Final Sınavı
15. Hafta
16. Hafta
17. Hafta
Değerlendirme Ölçütleri
Ölçüt Tipleri
Adet
Yüzdesi(%)
Ara sınav(lar)
1
40
Final
1
60
ÖÇ-1
Hazırlanmış bir kurumsal iletişim planı içerisinde, çeşitli alt başlıklarda uygulayıcı olarak rol alabilecek
ÖÇ-2
Çeşitli kurumların Kurumsal İletişim uygulamalarını analiz edebilecek.
ÖÇ-3
Bir kurumun kurum içi iletişim çalışmalarını analiz edebilecek.
ÖÇ-4
Kurumsal İmaj geliştirme çalışmalarını uygulayabilecek.
ÖÇ-5
Bir kurumu, Kurumsal İletişim açısından değerlendirebilecek.
Program Çıktıları
PÇ-1
P.Ç. 1 Elektronik Ticarete dair temel kavramları öğrenme
PÇ-2
P.Ç.2 Elektronik Ticaret ve İnternet ilişkisini doğru analiz edebilmek
PÇ-3
P.Ç.3 Elektronik Ticaretle ilgili hukuksal boyutu tamamen kavramış olmak
PÇ-4
P.Ç.4 Bilgi ekonomisine dair bilgi sahibi olmak
PÇ-5
P.Ç.5 Elektronik ticaret ile bilgi sistemleri arasındaki ilişkiyi kavrayabilmek
PÇ-6
P.Ç.6 Elektronik Ticaret ve Lojistik arasındaki ilişkiyi özümsemek
PÇ-7
P.Ç.7 E-Ticaretteki vergilendirme sistemine hakim olmak
PÇ-8
P.Ç.8 Pazarlamanın yeni nesil halini kavrayacak, kavramlara hakim olacak.
PÇ-9
P.Ç.9 E-Ticaret kavramlarının öğrenilmesi ile birlikte dijital araç gereçlerin kullanımlarının da özümsenip yenilikçi işler ortaya koyacak seviyeye gelmek
PÇ-10
P.Ç.10 E-Ticaret'te güvenlik meselesine dair bilgi sahibi olmak